JDM programmør problem?

Hej venner, min favorit jdm programmør er Multi Chip Programmer.

Havde nogen gjort dette PCB over hjælp DB9 i stedet for telefonstik?

Jeg foreslår du at gøre pic16pro programmør fra www.picallw.com der er også programmør software ... den bruger ekstern strømforsyning til programmering .. let at konstruere også .. Jeg har brugt det uden problemer ..

ja det er der, men det IMMAGE er ikke klare nok og klar til at udskrive.

[Quote = cozturk] [color = green] og PCB af mig. [/Color] [/quote] PCB er ikke den faktiske udskrivning størrelse, har du en gif eller PDF for den faktiske størrelse?

Der er ikke PCB. så u kan bruge min pcb kørsel [size = 3] glenjoy [/size] PCB størrelse er reel. Tjek din opsætning til print. Dont bruge "shrink" og auto dimensionering

Salam, Jeg tror, ​​at fejl i icprog 1.05C blev løst i den nye icprog 1.05D nu alt går godt Hope, der hjælper

Hej Hvert organ, Hope fint. men jeg har et stort problem. Jeg bygger denne jdm programer og teste det ved hjælp af 16f676 & 16F877 PIC Men det vise samme problem. Kan ikke finde nogen pic. MCLR = 13V VPP = 5V software = PICPgm Programmer & winpic både programer finde JDM programmør, men kan ikke finde pic. All forbindelse er rigtige. Hjælp mig.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back