Jeg har brug for en hurtig Synopsys design Compiler tutorial!

Z

Z80

Guest
Jeg er blevet fodret med læsning solgt, det stinker.Please nogen punkt mig til en idiot's guide til Synopsys Design Compiler eller noget lignende.

Please help en fyr med indlæringsvanskeligheder.Jeg er ikke for sjov, jeg er hverken dum eller som dokumentation stinker.

Jeg er sikker på der er ikke en bog med titlen "ASIC-design af Synopsys".Måske "ASIC-design ved hjælp Synopsys" eller "ASIC-design med Synopsys".Er du henvise til "Avanceret ASIC sammenfattende uUsing Synopsys Compiler Design" ved Himanshu Bhatnagar?

"ASIC-design med Synopsys", den nye version er "avanceret ASIC-chip syntese"

I den mappe du har installeret DC, bør der være nogle dokumenter og selvstudie eller lab.You kan gøre laboratoriet eller tutorial under instruktion og får en vis følelse af strømmen.

Tak, men disse dokumenter er benævnt SÆLGES (Synopsys Online dokumentation), og jeg tror, de er den værste måde at lære ved hjælp Synopsys DC, dette er grunden til jeg spurgte.Thanks anyway.

Hvorfor ikke gøre en hurtig google-søgning?
Det første resultat kommer til en dctut.pdf.Jeg tror, det hjælper.

Jeg Rember nogen har uploadet nogle dc workshop til dette forum.
det er en god start ponit.

hvis alle fyrene behov DC tutorial jeg vil uploade til upload / DOWNLOADS
Jeg får alle dokumenter fra Synopsys SolVET
farvel

DC værksted og laboratorier er nyttigt at komme i gang!Og bogen <<Advanced ASIC-chip Synthesis Using...>> er også et godt valg.

Jeg har nogle tutorials til DC, hvis mange mennesker ønsker det kan jeg altid uploade dem ..

hvis der er noget specielt du ønsker i DC en tutorial i særdeleshed coz hele dokumentationen i form jeg har, er enorm ..

lad mig det vide

med hensyn til,

Hej,

Her er et eksempel på DC til din reference, der bruges i uddannelsen

af Synopsys.Du kan køre de scripts og få resultatet af den syntese design.
Beklager, men du skal logge ind for at se denne vedhæftede fil

Hvis du ønsker en grundlæggende tutorial af DC, plz velkommen til at kontakte mig.

Jeg tror, vi kan diskutere med hinanden.

Jeg har en dok, at det kan dele med alle.Jeg har lige en hjemmeopgave.
Beklager, men du skal logge ind for at se denne vedhæftede fil

Mr.Arun Ragavan

Kan du sende den undervisningstimer med dig.
Således at alle får hjælp.

http://www.edaboard.com/viewtopic.php?p=348437&highlight = # 348.437

Dette indlæg er den 2003,06 dc workshop Synopsys

du kan bruge Synopsys værksted!Du kan finde den på Edaboard, Synopsys dc værksted 2003,06, good luck!Lagt efter 23 minutter:det er meget nyttigt for mig, thank you very muck! good luck!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back