Jeg har et problem, jeg ønsker at se digitalt tv på 3 phat og jeg har en dekoder polsatowski ~ Er det muligt at forbinde til en anden dekoder?

F

Forteks

Guest
Jeg har et problem, jeg ønsker at se digitalt tv på 3 phat og jeg har en dekoder polsatowski ~ Er det muligt at forbinde til en anden dekoder?F.eks himlen?Jeg har to sådanne dekodere, men når jeg tilslutter kablet fra antennen, at den viser noget signal!Tilføjes efter 1 [minutter]min dekoder er ECHOSTAR DSB 717
 
Snarere, det er du ikke lykkes, kan du kun distribuere video-signaler, men de vil blive tvunget til at se kun, hvad der er i rummet med dekoderen.
 
Du kan bruge den nøgle-deling og kopiere nøglerne til de andre dekodere - læs om fora TVSat.Dette vil muliggøre visning af flere programmer uafhængigt af hinanden - så hvis en tuner med tre hoveder;) behørigt registreret, kun under den samme bruger.Deling af nøglerne til tredjemand, er ulovlig.Motion er godt tunere Fergusson.
 
Jeg fik fra en ven Samsung DSB A300w, Er det noget jeg wykabinowac til at køre på den digitale phat??i disse spørgsmål, som jeg lå så nogen kender noget, bedes nøje beskrive, hvad der skal udføre!Z kategori dziekuje!Tilføjet til 3 [timer] 50 [minutter]:Skriv de andre fora, folk har til at købe spliter.Er det Pommern?fordi andre folk skriver gummerne med det kun for tal og ikke phat!husk at ODP
 
Spliter fungerer kun på c polsatu ikke rozdzielisz flere tunere, eller vil du ikke være i stand til at se på andre kanaler på tv og 2, kan du kun dele et videosignal og se de samme ting på tunerkort.
 
I Polsat kortet er dampet med dekoder, så kun virker med en dekoder (som har fået tildelt. De andre (selv "polsatowskim") virker ikke.
 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top