Jetway 663AS Pro og grafik.

D

danielk102

Guest
Velkommen ...
Jeg har et bundkort Jetway 663AS PRO grafikkort og 2 GF 6.200 AGP-og ATI 8500 Pro AGP R.Hvordan kan jeg sætte kortet er nul respons ...Wiatraczki en tur på kortet, er skærmen ikke vise denne tekst kun afbrudt skærmen LED blinker på skærmen, som om computeren var aldrig tændt ...Har du tilfældigvis de ikke er "som nye" grafik til bundkort, der ikke virker?

Hilsen.
 
Begynde implementeringen af Clear CMOS (beskrivelse i OSS).Hvis du ikke hjælper, skal du kontrollere status af elektrolytiske kondensatorer på bundkortet.Vise den nøjagtige konfiguration.Du kan være sikker på, at disse kort er effektive?
 
Tak for dit råd ....
Så ja.Procek den Duron, 256 MB RAM 133 SDRAM, 80 GB drev.Begge kort er glat (dette ene har en dåse tydź. At købe i butikken).For disse kondensatorer.5 wybrzuszonych lokalisere, det ene med AGP.Andre i forbindelse med POWER / RESET-knappen, osv., med slot med modem-forbindelse mellem magt og prockiem og senest omkring 3 slots til RAM.Det forekommer mig, at det kan være bedre at købe et nyt bundkort, end at investere i reparation?Da dette ikke er et nyt bundkort, og den nye pris er cirka 50 zł.
 
Valget er dit.Hvis du har aldrig wymieniałeś kondensatorer og vil gerne have det jakiemuś elektronikowi mistanke om, at den 30-sletter tjenesten 50zł.Hvis han ønsker at tage sig af dette (en nøjagtig beskrivelse af udvekslingen i OSS) er en omkostning svinge inden for de 15-20zł - udgifter til nye kondensatorer.
Så længe kondensatorer er ikke anført, behøver du ikke regne med forbedringer.
 
Hvis en ven kan bruge en loddekolbe til omkostningerne ved udskiftning kondensatorer ikke mere end 5 guld.Men jeg er i tvivl om, hvorvidt dette problem ligger kun på den side af kondensatorer.Derfor skal du holde dig om bord processor, koeleanordning og sæt taleren.I et sådant system bør medtages i det akustiske signal.Tilstedeværelsen af lyd er en stor chance for, at efter en udveksling af kondensatorer alt vender tilbage til normal.
 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top