JTAG Wiggler forbindelser?

B

bogdanm

Guest
Hej alle, jeg har bygget en ARM board med en AT91M40800 fra Atmel, og nu prøver jeg at gøre nogle debugging hjælp OCDemon værktøjer og arm7LibRemote program, som formodes at konvertere fra GDB seriel protokol til JTAG kommandoer til OCDemon JTAG Wiggler tilsluttet på LPT port. Problemet er, jeg har ikke wiggler. Er der nogen kender forbindelserne på denne enhed? Det er meningen at være meget enkel, kun et par niveau skiftere, men det er ret dyrt (150USD eller noget), og jeg ønsker ikke at købe det:) Enhver hjælp ville være værdsat. Tak.

Tak, jeg vidste om dette websted, men er du sikker på, at enhed, der beskrives der bruger den samme LPT tilslutninger som OCDemon Wiggler?

[Quote = bogdanm] Tak, jeg vidste om dette websted, men er du sikker på, at enhed, der beskrives der bruger den samme LPT tilslutninger som OCDemon Wiggler? [/Quote] Ja, det er foreneligt med Wiggler!

HI herrer kunne jeg bruge dette wiggler med Triscend E5 chip? en 51 kerne med JTAG

Jeg ønsker at uploade pcb-fil, men systemet fortæller mig, at "den eksterne server er lukket"

til eltonjohn: den wiggler er kun en hardware, hvis du ønsker at bruges til Triscend E5 chip, det har brug for software support.

til eltonjohn Jeg ved, at Wiggler blev støttet i FastChip 2.2.0. Fra kommandolinjen, start "spiderd-c ARM_Jtag_Wiggler" for at bruge Wiggler kablet med A7. Denne bruger MaCraigor's ARM chauffører. Jeg ved ikke, om denne måde kan bruges sammen med E5 chips. vladz

Til jingtl: jeg downloade filen Wiggler JTAG SCH.rar og se, at det er for IAR, betyder det compatibale med en, som MaCraigor's?

Hej BenKropp, Hvad er den anden chip i Wiggler JTAG. Kan ikke læse fra billedet. Tak.

Jeg forsøger arbejde det med Ke * il og Arm af phililps (LPC-serien) kan gøre?

[Quote = BenKropp] Hej petarpav, er det også en AC244 [/quote] Ikke, denne chip er LCX244, Lavspændingsdirektivet Buffer / Line Driver med 5V Tolerant indgange og udgange

Hej Dainis og peterpav, det er en AC244 ... bedes du have et kig

[Quote = BenKropp] Hej Dainis og peterpav, det er en AC244 ... Du bedes have et kig [/quote] Ok, men jeg har OrCAD skematisk, når den anden chip (der er sluttet til JTAG) stik er LCX244, det bruger til at konvertere LPT 5V niveauer til JTAG 3.3V niveauer, bedre bruger AHC244, fordi denne chip har mere bred magt supplay spænding og 5V tolerant input ....

Er der nogen kender buit i modstand værdier for DCT114 transistor? Endnu bedre, hvilken slags DCT114 transistor det er.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back