JTAG Wiggler forbindelser?

[Quote = scthomp] Er der nogen kender buit i modstand værdier for DCT114 transistor? Endnu bedre, hvilken slags DCT114 transistor er det [/quote] Enhver lille NPN transistor, med base modstand 5K -. 10K?

[Quote = scthomp] Er der nogen kender buit i modstand værdier for DCT114 transistor? Endnu bedre, hvilken slags DCT114 transistor er det. [/Quote] Det afhænger suffiks DTC114E 10 k B 10k SKAL DTC114Y 10k B 47k SKAL DTC114T 10kb Ingen DTC114G Ingen 10k BE

Jeg kan ikke få wiggler kredsløb til at arbejde med Ocdemon, får jeg 'intern fejl 43 ", og beskeden: Fejl Response fra initialiseres: 0x03 initialize_target: afbrudt kabel (10: 03). Men de sjove ting er, at wiggler kredsløb arbejder med IAR Embedded Workbench. Desværre for mig IAR har en frist på 30 dage. Enhver hjælp ville være velkommen og tak på forhånd.

Dette er meget almindeligt med de nyere udgivelser af ocdremote (> 2,06), en kur for mig og de fleste andre er at knytte ben 8 og 15 på LPT stik. Regards NTFreak

hej alle, hvordan wiggler kan anvendes til MIPS (for både JTAG og ejtag havne) MIPS har kun chippen cache (program og data), så kan u guide mig hvordan man bruger JTAG at programmere MIPS Tak. Priya

Er der nogen vide, hvordan man opbygger en usbDemon JTAG debugger?

Jeg har brug for hjælp / linket "JTAG FOR QUALCOMM", ligesom MSM5000. MSM6000, MSM5105 osv. .. Tak

Hej venner, jeg har død STB Strong SRT 4500 og der er IBM PowerPC STB02500 CPU og ST 29W160DT flash. Jeg ser 16pin header indeni. Hvilke skematiske og blød skal jeg bruge til at JTAG det? Tak for nogen idé.

[Quote = Es-X] Check denne: h ** p: / / JTAG-arm9.sourceforge.net / Ace-X [/quote].

Hej, jeg hentede JTAG vrikke skematiske fil, fandt jeg, at vi skal give ekstra VCC til at lade det arbejde. Jeg spekulerede på, hvordan meget vi skal give VCC? 3,3 V eller ej. tak Neilson

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back