Køling til AMD Athlon 7750

P

psajdak23

Guest
Velkommen!
Hvad afkøling vil du anbefale til Prock AMD Athlon (tm) 7750 Dual-CoreProcessor @ 3000MHz til chłodziło godt, ikke mere end 100 PLN (helst 50zł men da prisen ikke er god for 100 PLN), og ingen god primært

Min pc:
CPU: AMD Athlon (tm) 7750 Dual-Core processor @ 3000MHz
Mainboard: Gigabyte GA-MA770-UD3 rev 1,0
RAM: Patriot 4 GB PC800 CL4 LLK
GPU: Radeon X300SE 256MB
HDD: 160GB Seagate Baracuda ST3160812AS
DVD-Drev: HL-DT-ST DVD-ROM GDR8164B/LITE-ON DVDRW SHW-1635S
PSU: 400W Amacrox WARRIOR AX450-PNF BOX
DISPLAY: Samsung SyncMaster 710N
OS: Microsoft Windows XP Professional Service Pack 3 / Windows 7 RC1
 
Pentagram Karakorum som 120mm.

50zł at glemme god afkøling for overclocking.
 
Tweak tweak hvordan de 3GHz, men kun godt nok til mig så godt, fordi nu chłodziło som varme er på 50 grader fra mig ikke ud
 
Disse 50 trin, er det ingen byrde på disse dage køle-BOX?
 
BOXowym hvordan man gør noget eller til at gennemse 3 sider, så de 45 grader, og som jeg har noget, jeg gør er 50 til 60 grader
 
psajdak23 skrev:

BOXowym hvordan man gør noget eller til at gennemse 3 sider, så de 45 grader, og som jeg har noget, jeg gør er 50 til 60 grader
 
Jeg spillede ikke kun de data, der er 0,25 V i BIOS og fan jeg har stadig en af den bageste del af chassiset det samme som processoren og frisk pasta for 2 måneder siden købte processor og forventede

JEG kontrollerede den BIOS og det øjeblik jeg indstille systemet spænding kontrol på auto så vcore er ikke glædet mig, og jeg var allerede 0,25 V
 
Efter min mening, en lidt høj temp som lager.Sørg for, men hvis Cool'n'Quiet virker korrekt?
 
Jeg Cool'n'Quiet men jeg slukke og seLagt efter 4 [timer] 36 [minutter]:hvad siger en sådan link
 
Selv da den femtakkede er ikke interessant.Denne form for afkøling var gode i en tid med soc.462;) så vel "Barber" (AC Freezer 64 Pro) er langt større end han.
 
Jeg er din 7.750 Athlon afkøling herunder Zerotherm CPU køler Zen FZ120S og tilstå at skrive i august znakomicie.Temperatura slyngen i stress ikke overstiger 45 stopni.W det tomgang i intervallet 36 til 40 grader, og det er fordi, medmindre det sker i mit værelse er til tider varm. processor podkrecony på 3100Mhz.
 
Pentagram Freezone HP-120 har købt grundlagt Karakorum
omfattet af lukning
 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top