Kan jeg få udgangsimpedans SW ved hspice simulering

Gazeta Izwiestia donosi, że rosyjski regulator rynku telekomunikacyjnego zażądał od trzech amerykańskich firm internetowych (Facebook, Twitter i Google), aby rejestrowały obsługiwane przez siebie sieci społecznościowe i podporządkowały się innym wprowadzonym niedawno w Rosji przepisom. Regulator grozi jednocześnie, że jeśli tego nie uczynią, sieci takie będą w Rosji blokowane.

Read more...
 
Hej,
Der er intet at gøre med kode.Hvis du ser ind i output notering filen. Ls så bliver du sikkert finde ud af værdien af produktionen modstand.Værdien af input og output modstand vil blive givet nok.
Hvis jeg er forkert, så lad mig det vide.Fordi jeg ikke er i kontakt med disse ting nu om dage.
Tak!

 
Jeg vil knytte en meget kort sommerlig af hspice for dig.Farven på den del, skal du blev ændret til rød.

Håber det hjælper!
Beklager, men du skal logge ind for at se denne vedhæftede fil

 
Sadegh.j skrev:

Jeg vil knytte en meget kort sommerlig af hspice for dig.
Farven på den del, skal du blev ændret til rød.Håber det hjælper!
 
du skal bruge. netto til declarating input port og output port, som følgende:

. netto output input

de »output« er den udgangsspænding eller udgangsstrøm du vil sonde,

den 'input' er input spænding eller strøm kilde iværksættes, inkluderer 'ac ='.

 
Jeg tror, ved hjælp af udgangsspænding divideret med den nuværende er en grundlæggende metode!

 
Check this out:
Beklager, men du skal logge ind for at se denne vedhæftede fil

 
Du kan skrive nogle hspice kommando eller beregne udgangsimpedans baseret på få og GM.

 
paladinzlp skrev:

Du kan skrive nogle hspice kommando eller beregne udgangsimpedans baseret på få og GM.
 
finfoun skrev:

bruge ". tf" erklæring for at løse problemet
 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top