Kassette ZK 120 - Reparation og vedligehold

Jeg prøvet det på hans ZK120 - dette er normal adfærd.Hvorfor?Hvis du ikke forbindelse til input, det samler alle papirkurven.I denne samling vil du hjælpe skubbe finger.Høj indgangsimpedans rør desuden øger denne effekt.Men hvis du tilslutter noget til den post - det er til en vis grad zewrzesz dem med en masse - alle, fænomenet [garbage collection] er en meget mindre grad.
Eller har en ZK popsutego og ikke noget om det jeg ikke kender: |

Hej.

Den bedste måde at kontrollere optagelsen funktion er at forbinde
signalkilde, såsom radio eller andre signalkilde med et stik 3 DIN DIN korrekt forbindelse stik, 1er forbundet til ankeret 30-31, 2:ajumperen 29-30, 3:ejumperne 21-22.Jumper er intet andet end radio funktionsomskifteren-Micro, hvor vi giver mikrofonen til indgangssignalet såsom radio, så vil det overdrive signalet.Signalet bør gives til de relevante input i radioen radio, mikrofon til mikrofon, mikrofon er mere følsomme.
Når du trykker på din finger indgang symptom er den mest
korrekt, fordi indgangssignalet ikke er indlæst.
Brug mikrofonen system bekræfter rigtigheden af input tape.Jeg vil tilføje, at indgangsstikket er universel
og to funktioner afhænger af den valgte kontakt.

krzem3

Så er denne type, så ingen ":!: I går tog jeg for at være korrekte loddemateriale på bordet.Pousuwałem Lod alle de snot og den mistænkte gav derefter et nyt tin.I PRki og potentiometre psiknąłem forberedelse til at rense potentiometre.Jeg sætter pladen i stedet for fyrede tape jeg gav pladen og begyndte at justere potentiometeret.Hvad var indsatsen har ikke gået helt til spilde.Blade kommer ned, men hvordan man forbinder selve kablet, er der ingen overdrive::: D Hvor rørende hånden til at dække blade og sprede dem svinge ved maksimal volumen er lav.Hvordan laver jeg et forsøg på at indspille en stadig appel

DoubleSuper8 skrev:

(...) I PRki og potentiometre psiknąłem forberedelse til at rense potentiometre .(...)

Hej.

Til orientering giver jeg det en universel indgang bruges til at registrere
en mikrofon, en pladespiller (adapter), og radio og afspilning
forstærkeren.Når du gemmer bør anvendes til kabelmodstand
22K forbindelser mellem 1 og 2 input-stikkene, og notation
Pladerne er nødvendig, men en mellemting mellem de stikdåse
og sætte kablet til optagelsen.
Følsomheden af den track record: Radio-2mV / 1,5 M
Radio eller forstærker udgange 500mV/15K

krzem3

Hvordan kan jeg sige det også, og jeg gøre: Endnu ryddet strimmel skift (læse / skrive) poskładałem installeret en højttaler og en båndoptager til bunke.Jeg gjorde bare prøve optagelsen.Det viste sig, at efter etableringen af en inddækning excitation opstår kun som en przysunie hånd til slot i en anden sag.Selv ved fuld lydstyrke gav indstillet til at optage bladene er enten ikke flyttes en millimeter: lol: Jeg kender ikke boliger kan have nogen betydning her, fordi uden det var kalk.Burns fint, men jeg kunne bruge en bedre medier: P Snart her vil sætte tape film starring Jeg håber du kan lide det.Under alle omstændigheder takke jer alle for jeres hjælp og rådgivning, og nogle af dem var skam hjælpsom.

Og her er den lovede video.Du er velkommen til at kommentere.

Hej.

Udvendig ser godt ud, også god mekanisk som er synligt, når tilbagespoling af båndet.Når du spiller kan høres gynge
lydreflekterende forbrug og bøjning af båndet.
Selv jeg kan klare det du opfinder alkohol gummirulle, som presses
tape på aksen gennem årene aflejret på pollen fra båndet og det bliver
glatte.Årsagen er ujævnheder på båndet,
det antages, at samme bånd er i god stand.
I slutningen af 60 ZK-120 var en drøm for mange en elsker af pladeselskaber havde endda et særligt program i radioen III
FreMin båndoptager Dariusz Michalski ed.
Jeg blev fascineret af 1965 dobbeltsidet tape melodi af den polske produktion, der var ved hjælp af time to market stereo båndoptager ZK-246.
Mine lykønskninger til at bringe en båndoptager ZK-120 til at arbejde tilstand.

Regards.krzem3

: Arrow: DoubleSuper8
Eller striber er nyt?Min GP har hørt de gamle og rulle i det meget klart - ophører, når finger skubber spool hjul:?

Aksel og lederne blev vasket ud, og striber er nye.Ligesom dette bånd, bliver registreret og ved hver GP opfører sig på samme, så jeg tror det's forgænger, som er optaget på båndet min mor havde dette problem.Og ved den måde, at båndet er lige så gammel som jeg er måske lidt mere, og jeg tror, at der ikke var behov for det.De vigtigste ting, at hardwaren virker som forventet og registrering: D

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back