Kolonner til Alphardzie-første design

D

Dragonboy

Guest
Kort sagt: Kolonnerne i de to bas-system, Bass Reflex rektangulære, beregnet i vinen ISD.Indlæg: 318ts Alphard, Alphard dw65k, Alphard LW 1200Dette er min første så stort byggeri:) Lavet af 18 mm fra disken, dobbelt front, der er 36 mm, switches, desværre, ikke gør det selv, fordi de ikke har styr på den, det gjorde mig til en kollega og egnet til formålet.Kolonnen kom temmelig stor: 125 cm x 50 cm x 40 cm:) Jeg forsøgte at gøre en kolonne for den type musik, drum'n'bass ...Jeg ved, at Alphard er stor, men ikke mig (jeg er ikke lydentusiaster: P) er tilstrækkelige.Værelse 20 kvm omtale nok.Dækkes med et sort tæppe, nogle gange brugt til at offentliggøre domówek.Fra hvad der giver Alphard (RMS højttalere) 2 stykker tilsammen har en 600 watt RMS:) så vidt, Power Technics (model ved jeg ikke: () Jeg ved, at det er 2 x 90 rms og så videre har alle spil:)Zdjęcie007.jpgBeskrivelse:0,00

Som for mig, brugte pengene helt i mudder ...
For dette var, at KASE stxy - himlen bedre talere.
DW65K mellemtone højttaler?Det er ikke nogen aftale ...
Liczyłeś chassis selv?

så winisd tælles i huset, hver liter i 1200 til sit kammer, og om disse søjler er sikre i mudder ...om de omkostninger, der ikke var en kduze Graja wystraczajaco for mig, er bassen meget god

velkommen
zabardzo ikke kan se i disse billeder, som du tæppe,
l nieiwem som dem, han spillede bas i tromlen og bas, medmindre det drejer sig om hurtige impulsive grave basik:> nej, og diameter også tæller
de ikke kvalt niskotonówki høj?12calowki gang opstillet to bas
l i denne serie var tilsyneladende ikke så slemt i Alphard (lw800)
også zaczyałm den Alphard, plus vilje af den tid, helt sikkert ville være bedre, helt sikkert du ryster huset:)
pozdrawiam

Give bedre foty disse kolonner og samme vers.Disse kolonner er mindst 200W.

bedre billeder vil dorwe som mit digitale kamera, faktisk lidt syltetøj, men der er ingen problem, sænket lidt bas på wzmaku serien er faktisk l zl, l i 1200 for disse penge Graja op pænt, især den rektangulære wydechach xD hvad wzmaka er nok til dem 90 rms, Jeg har ikke prøvet den hårdere xD

<sub> Skrev:eek:gså zaczyałm den Alphard, plus en vilje helt sikkert vil blive bedre

Jeg også vil forsvare alphardów bas!Jeg tænkte bare en række ældre og også jeg var lykkelig, nu jeg Tonsiller GDN og sige, at det faktisk er Równica, men hvad er op STX er en meget bedre góśnik af Alphard er det ikke.langsomt doskładaj kontanter til at være mere kraftig forstærker og ekstra.Dette średniotonowiec eneste jeg ikke kan lide, nei matche farven og formen.
pozdrawiam

Opførelsen af en lille hensynsløs efter min mening.Endda så vidt som til at flygte ned i diameter og den høje er ikke så interessant.Baaardzo lang tid siden jeg spillede med disse opfindelser Alphard og wysokotonówki maj kan toppen af rædsel lidt over 80dB: D Måske du kender, men hvad man skærer i den crossover? Har du for at styrke indersiden?Personligt ville jeg foretrække et sæt 2.1 med en god subem og unge monitorkami end besiddelse af sådan en vaskemaskine i rummet: P

LW er ikke så slemt, jeg engang lw8004 og spillede en rigtig anstændigt i forhold til HM 1200: P

Men hvad angår dette, dog foretrækker kontanter eller STX TVM, jeg Suba på 2x226/07 og gør mirakler, chok ...

Alphard er faktisk ikke det værste dette selskab afhænger af, hvad talere sige nogle er mere vellykket, men andre mindre, så i hvert selskab.Sam gjorde en kolonne på alphardzie hvilket kostede mig spillet virkelig 130zł og elegant, som hvis den kontanter (ew100 woofer og høj tone Tonsiller GDWK 9 / 80, 8 til midten af en torn i alphardzie i midten), og spillet er meget acceptable, ligesom det vil højere for at høre det også giver råd (føle bassen hit på maven og brystet).Jeg kan se her, hver insisterede på stx `ai alle alphardów bange for at købe, da dette forum er en forfærdelig skurk (Jeg er enig, når det kommer til høje toner) og jeg altid se kommentarer kan du blive nødt til at købe STX` a.STX kunne købe, men lægges udgifterne til forsendelse og lad os i tonsil.I min Alphard er ikke så slem, og har en meget lav pris.

Hej Jeg tror, at Alphard ikke var, som om det indeholder al den kritik om hans præstation 100% sandt ..Desværre kan du ikke tror på nogen af de data, Alphard.
Der er altid tvivl i udvælgelse og planlægning af nogle kolonner, så i forhold til stx Alphard er meget pålidelig.
Portioner er fremstillet Alphard selv at spille pænt, men der er desværre ikke nok
Billige = dårlig
Alphard er billigt, men ikke så slemt jeg vil ikke tale med Alphard er Gud.Som for første gang, at de er gode talere
alt, hvad du lærer af deres fejltagelser Jeg tror, at forfatteren ikke allerede køber aldrig alphardów
Med venlig hilsen

Mitura 100% enig med dig, men for nylig gik jeg at se talerne var Alphard og jeg er overrasket over, at de gav et par nye designs til mine øjne ser bedre ud, men hvordan de spiller ved jeg ikke.Jeg kan se, at jeg langsomt skrive Alphard normale data, f.eks højttaleren taler Matt jeg har nu fundet en 100 til ham disse oplysninger:
# Power [Watts Max]: 100
# Power [RMS]: 50
# Frekvensgang [Hz]: 36 til 5.000
# SPL [dB]: 90

og igen på min boks efter taler sagde, at
Power [max] 150
Power [RMS) 75
SPL [dB] 93

Vil ændre taleren eller taleren Alphard kun LW1000 A6 Jeg tror, at det vil være værre end det, da Matt er ikke engang 2 gange dyrere.Selv så, for mig har det tvister bekostning.

Erni90 og hvad dem, der giver magt, båndbredde og SPL?på dette grundlag ikke engang dækker obliczysz ...

Jeg mener, at give pålidelige oplysninger om effekt og magt ved ikke, hvordan de andre parametre, fordi jeg ikke kan se hvordan på dette tidspunkt.

Med hensyn til strøm, og nogle gange så kan den effektivitet, men snarere de ikke går ikke skrive sandheden.Overvurderer denne værdi til 15 MW Alphard men de angivne 95 dB er overraskende nok lige så Salme 15, hvor effektiviteten af troværdige, siger
men tingene som de er already''''ALPHARD Wmiarę taniu shoddily tab af penge på nogle modeller venlig hilsen

Sådant samtykke, jeg Lw tidligt og overrasker mig, fordi jeg havde nogle HW-1200 med en grå hinde på en stiv affjedring og strejken kom fra absolut ingenting, jeg havde en SW 1200 og det var positivt, taler, havde et spark i forvirring og konflikter på samme tid var at kraver, men aldrig h: P

Hvad andet til LW af minen, er når man er blevet kastet ud i en bil kammerat se, om han ønskede at give ham råd til at gøre med kasserne til fiesta i. .. chok ..
På samme radio JVC 4x22w sandsynligvis spillet meget godt, men kun op til 70% vol., efter allerede svage forvridende "forstærker" ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back