A
asad gulshamir
Guest
Hej alle, jeg HAV simuleret UWB i hfss resultaterne er ikke gud, nogen 1 PLS gøre crction i uploadede fil, så snart posibl.need hjælp så hurtigt som posibl.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sir thnkx meget mch.pls prøve, hvis reslts kom så vil det BRT lettelsens suk fr migKære Asad Jeg prøvede at køre din fil Last Night. en ting jeg så, var, blev din ledende lag ikke tildelt. så reflektionskoefficient blev fuldstændig smadret. og desværre, da jeg begyndte at køre filen, laptop ned. Jeg vil prøve at køre det en gang mere, og give dig feedback muligt. Regards Sajid Mohammed.
Jeg HAV sende u samme antenne med hak, og det giver gud resultater med hak, men når jeg fjerner hak ingen result.i uploade den samme antenne med kærv PLS fjerne hak og svar så hurtigt som muligt.Kære Asad Jeg prøvede at køre din fil Last Night. en ting jeg så, var, blev din ledende lag ikke tildelt. så reflektionskoefficient blev fuldstændig smadret. og desværre, da jeg begyndte at køre filen, laptop ned. Jeg vil prøve at køre det en gang mere, og give dig feedback muligt. Regards Sajid Mohammed.
Sir med kærv, der er i fødeledning, er resultaterne fine.i har brug for resultater uden hak. pls du prøve det uden hak, og hvis resultaterne er gode med uploade den simulerede file.i vil være virkelig taknemmelig for at you.I vil W8 for ur rslts. angår Asad gulshamir [color = "Silver"] [size = 1] ---------- Indlæg tilføjes 00:46 ---------- Forrige post var på 00:44 - -------- [/size] [/color] Jeg har brug for rslts uden hak. pls u prøve det uden hak og uploade filen så hurtigt som muligtKære Asad jeg løb jeres simulation, og VSWR ser helt fint for mig, da du forsøger at få en UWB trykt monopol. strålingen mønster har til at være i nærheden af omnidirectional.which er helt det mønster, du får jeg skulle, var det eneste problem, jeg så i det design, du glemte at tildele et materiale til din ledende layer.another ting, der var med dit design var, at simulering blev ikke konvergerer overhovedet. når du øge antallet af passager og fin størrelse mesh, resultater er meget sammenhængende. Lad mig vide, hvis du har brug for yderligere hjælp hilsen Sajid Mohammed.
Hvis du har brug for en ingeniør, der vil arbejde på fuld tid for dig, er dette stedet: [url = http://www.edaboard.com/forum32.html ] EDA Jobs, Kampagner, Reklame - job elektroniske, job ingeniør, tekniker elektronisk [/url]så hurtigt som muligt
Jeg thnk efter fjernelse slot forstærkning og patrn kan være lidt imprvdAsad Jeg har prøvet at køre simuleringen, du mønstre er ikke helt rundstrålende. gevinst er meget fattige og betragter Sajid Mohammed.
Undskyld sekskantede patch var der. Samme problem med hexogonal patch samt definere dine stråling grænser ordentligt. Regards Sajid Mohammed.hi sir Sajid, har jeg designet rec. og Hex. UWB antns, resultaterne er fint, men gevinsten er dårlig, sir PLS chk dem og adjst gevinst på begge antnns, skal have cnstant vinde over hele range.pls svar så hurtigt som posibl