korrektion UWB antenne

A

asad gulshamir

Guest
Hej alle, jeg HAV simuleret UWB i hfss resultaterne er ikke gud, nogen 1 PLS gøre crction i uploadede fil, så snart posibl.need hjælp så hurtigt som posibl.

Kære Asad Jeg prøvede at køre din fil Last Night. en ting jeg så, var, blev din ledende lag ikke tildelt. så reflektionskoefficient blev fuldstændig smadret. og desværre, da jeg begyndte at køre filen, laptop ned. Jeg vil prøve at køre det en gang mere, og give dig feedback muligt. Regards Sajid Mohammed.

Kære Asad Jeg prøvede at køre din fil Last Night. en ting jeg så, var, blev din ledende lag ikke tildelt. så reflektionskoefficient blev fuldstændig smadret. og desværre, da jeg begyndte at køre filen, laptop ned. Jeg vil prøve at køre det en gang mere, og give dig feedback muligt. Regards Sajid Mohammed.
Sir thnkx meget mch.pls prøve, hvis reslts kom så vil det BRT lettelsens suk fr mig

Jeg HAV sende u samme antenne med hak, og det giver gud resultater med hak, men når jeg fjerner hak ingen result.i uploade den samme antenne med kærv PLS fjerne hak og svar så hurtigt som muligt.

Kære Asad Jeg løb jeres simulation, og VSWR ser helt fint for mig, da du forsøger at få en UWB trykt monopol. strålingen mønster har til at være i nærheden af ​​omnidirectional.which er helt det mønster, du får jeg skulle, var det eneste problem, jeg så i det design, du glemte at tildele et materiale til din ledende layer.another ting, der var med dit design var, at simulering blev ikke konvergerer overhovedet. når du øge antallet af passager og fin størrelse mesh, resultater er meget sammenhængende. Lad mig vide, hvis du har brug for yderligere hjælp hilsen Sajid Mohammed.

Kære Asad jeg løb jeres simulation, og VSWR ser helt fint for mig, da du forsøger at få en UWB trykt monopol. strålingen mønster har til at være i nærheden af ​​omnidirectional.which er helt det mønster, du får jeg skulle, var det eneste problem, jeg så i det design, du glemte at tildele et materiale til din ledende layer.another ting, der var med dit design var, at simulering blev ikke konvergerer overhovedet. når du øge antallet af passager og fin størrelse mesh, resultater er meget sammenhængende. Lad mig vide, hvis du har brug for yderligere hjælp hilsen Sajid Mohammed.
Sir med kærv, der er i fødeledning, er resultaterne fine.i har brug for resultater uden hak. pls du prøve det uden hak, og hvis resultaterne er gode med uploade den simulerede file.i vil være virkelig taknemmelig for at you.I vil W8 for ur rslts. angår Asad gulshamir [color = "Silver"] [size = 1] ---------- Indlæg tilføjes 00:46 ---------- Forrige post var på 00:44 - -------- [/size] [/color] Jeg har brug for rslts uden hak. pls u prøve det uden hak og uploade filen så hurtigt som muligt

så hurtigt som muligt
Hvis du har brug for en ingeniør, der vil arbejde på fuld tid for dig, er dette stedet: [url = http://www.edaboard.com/forum32.html ] EDA Jobs, Kampagner, Reklame - job elektroniske, job ingeniør, tekniker elektronisk [/url]

Kære Alle Jeg er sikker på, at han ikke mener det på den måde. Gæt han er ikke den bedste til at kommunikere i english.so lad os gå let på ham :) Asad, vil du ikke være i stand til at køre filen, hvis jeg uploade det, fordi jeg har HFSS13 og da jeg kørte din fil, det fik mig til at det plejer være nyttigt i lavere versioner (dvs. ikke bagudkompatible). Indtil videre har jeg synes dit design er fint, da du ikke nævner nogen af ​​de krav, som forstærkning og retningsbestemmelse. Håber det hjælper hilsen Sajid Mohammed.

thnkx meget Sajid sir for ur svar. dybest set Sir Jeg har brug for UWB vifte af 2-12 GHz og flade vinde over hele spektret af 3 til 4 dB.and omnidirctionl rad. mønster hakket i afkastet tab skyldes slot i fodringen line.but, når jeg fjerner dette slot resultater bliver wrng. PLS u forsøge at fjerne den slot, der er i fodring linje, hvis resultaterne kom derefter uploade det. har brug for ur hjælp.

Asad Jeg har prøvet at køre simuleringen, du mønstre er ikke helt rundstrålende. gevinst er meget fattige og betragter Sajid Mohammed.

Asad Jeg har prøvet at køre simuleringen, du mønstre er ikke helt rundstrålende. gevinst er meget fattige og betragter Sajid Mohammed.
Jeg thnk efter fjernelse slot forstærkning og patrn kan være lidt imprvd

Jeg blev simulere design uden hak, den første eller skulle jeg til at simulere design, der blev indsendt anden gang, og fjern hakket hilsen Sajid Mohammed.

Sir simulere, at man uden hak, som jeg har sendt anden gang, hvor der er plads

ok.sorry for den forvirring, har nogle andre filer, jeg har ledt ind. ja så langt S11 karakteristika er fint, så er gevinsten. og din Stråling mønster er tæt på omnidirectional.Here 's filen, kan du finde det appended.Not sikker på, hvis du har en kompatibel version af HFSS at køre det again.because HFSS er ikke bagudkompatibel, har fundet denne sidst mange ikke har den nyeste version af HFSS. Regards Sajid Mohammed.

Sir Jeg chkd, de reslts er betr thn tidligere og thnks meget MCH fr ur venlige hjælp

Sir, jeg designet rec. og hexagnal UWB antns, resultaterne er fint, men gevinsten er dårlig, sir PLS chk dem og forsøge at forbedre den gevinst, skal have konstant eller næsten konstant gain OVR hele range.pls dig snarest.

Hej Sir Sajid, har jeg designet rec. og Hex. UWB antns, resultaterne er fint, men gevinsten er dårlig, sir PLS chk dem og adjst gevinst på begge antnns, skal have cnstant vinde over hele range.pls svar så hurtigt som posibl

Asad de filer, du har føjet til den komprimerede mappe, er hexgonal filen ikke korrekt gemt, rektangulær fil, ændre strålingen grænsen, og du vil se en ordentlig gevinst over hyppigheden range.Radiation grænsen skal være minimum en afstand af lambda / 4 fra hver side af kilden. ændre din x-og y-koordinater i overensstemmelse hermed, og du vil få bedre resultater. Upload dit hexgonal plaster igen. Regards Sajid Mohammed [color = "Silver"] [size = 1] ---------- Indlæg tilføjes 14:53 ---------- Forrige post var på 14:24. - --------- [/size] [/color]
hi sir Sajid, har jeg designet rec. og Hex. UWB antns, resultaterne er fint, men gevinsten er dårlig, sir PLS chk dem og adjst gevinst på begge antnns, skal have cnstant vinde over hele range.pls svar så hurtigt som posibl
Undskyld sekskantede patch var der. Samme problem med hexogonal patch samt definere dine stråling grænser ordentligt. Regards Sajid Mohammed.

hej Sir, jeg prøvede bt gevinst nt adjsted, pls forsøge sir og uploade dem, hvis gevinsten er adjsted.here uploadede filer er-

bare ændre den stråling grænsen bror, og du bør være fine.you har haft problemer sidste gang, at du ikke var i stand til at åbne filerne på grund af de problemer med kompatibilitet. Gain værdier var tæt på 4dB da radiaiton grænsen blev valgt passende hilsen Sajid Mohammed.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back