korrektion UWB antenne

Sir Jeg Chang det bt nogen sch ændring i gevinst, u plz prøve med boundry og CHK resultater

bare ændre stråling grænsen bror, og du bør være fine.you har haft problemer sidste gang, at du ikke var i stand til at åbne filerne på grund af de problemer med kompatibilitet. Gain værdier var tæt på 4dB da radiaiton grænsen blev valgt passende hilsen Sajid Mohammed.
sir PLZ adjst r.doundries, evry gang jeg hav problms wth det

ok Asad.let mig uploade files.give mig engang. Regards Sajid Mohammed.

Hej Asad Vedlagt er files.Please finde dem vedhæftet. Jeg har allerede fortalt dig for tilbagestående uforenelighed af filerne. hvis du ikke kan åbne dem ikke bebrejde me.because filerne er i HFSS13. Regards Sajid Mohammed.

Hej Asad Attached er files.Please finde dem vedhæftet. Jeg har allerede fortalt dig for tilbagestående uforenelighed af filerne. hvis du ikke kan åbne dem ikke bebrejde me.because filerne er i HFSS13. Regards Sajid Mohammed.
Hej Sir, thnkx vry MCH om hjælp, men i ur Hvis filen u sende gevinst er forbedret, men return loss er dårligt cahngd

Hej Sir Sajid, uploader jeg en magt skillevæg plz chk sine returnloss og fortælle om det er korrekt r not.and hvis det kræver nogen Chang plz lavet, ur indlæg r vry nyttige fr mig

hi sir hvis u foretage korrektioner i mit design vil jeg være virkelig thnkful til u

Hvilke rettelser?. Jeg har ingen anelse om hvad I forsøger at gøre. Regards ChachitoEL

Asad din kobber spor og jordplanet både ligger på den samme overflade, fastsætte og du bør være i stand til at få bedre resultater. Regards ChachitoEL

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back