Laptop_schematic_here

Jeg har brug for Toshiba L510 skematisk, ønsker U sende det .... :-( Tak u ..

Jeg har brug for Skematisk eller blok diagram Dell Inspiron N4030

baraka42 du måske tror dine tilføjelse af links - men du ikke? Dine indlæg gør ingen mening uden et link osv?

@ Cyberrat, du mener jeg er nødt til at indlæg her kun link? eller jeg er nødt til at uploade filer med link. fra hvor jeg fik det? nogle filer, som jeg har, via mail eller nu, at linket er døde eller langsom server. som min erfaring på nettet, er et stykke tid link døde eller meget langsom server. på grund af denne nogle medlemmer kan ikke downloade filer, der har dial-up forbindelse. Eventuelle Mod. foreslår mig ikke at uploade filer og sende kun link her. eller det er i strid med forummets regler at skrive her de skemaer eller service manules. Jeg vil følge ham. undskyld til alle sprog fejl. WBR

baraka42, forstår jeg ikke cyberrat kommentar. Måske han vil præcisere. Dine indlæg og uploader er fint med mig og har hjulpet mange mennesker, jeg tror. Hold gøre som du er. Keith

@ Keith1200rs, tak for afklaring. Jeg kender mit ansvar, men jeg var ikke forstår, hvad cyberrat ønsker at sige. noget om mig, her. [Url = http://www.gsmindia.in/forum/members/baraka42.html]. :: GsmIndia ::. [/Url]. WBR

Kan du hjælpe mig ud, im forsøger at finde den service manual for en Samsung R519 (LED-version) til at løse et problem med skærmen ikke laminering. LED og farvebånd testet, så fejl er inden for hovedbestyrelsen.

@ Josweet, har du kontrollere spænding på ledet, kan det 12V eller 30V. også tjekke førte den switching.sorry på dette tidspunkt jeg havn't skemaer til denne model. WBR

@ Baraka42 Tak Baraka42 for dit svar. Jeg har nu bestilt diagrammet online i pdf-format: smil: Da jeg ved en fejl er på bundkortet for sikker, kan du give mig nogle tips om hvad og hvor jeg skal koncentrere min indsats. EG> Hvad skal jeg være på udkig efter?

@ Josweet, når du har diagram, pls. skrive det her. kan være med hjælp fra det jeg kan hjælpe dig. WBR

hej bror baraka ... kan du give den skematiske af Dell Inspiron 15r (n5510) ... Det vil blive værdsat ... tak

Ethvert organ har Toshiba Satellite L630 skematisk ....? . med dette board kode 6050A2338401-MB-A2 .......

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back