laskadan

L

laskadan

Guest
taleren skal forbindes til radioen jeg mener 4x25 højttaler 165 mm på bagsiden af bilen.Mittsubishi Carisma fabrik plads til taleren ODP tak på forhånd

Vage spørgsmål.
Skrivning "... taleren ..."De mener det mærke, type, eller noget andet.
Jeg vil slutte af dit indlæg, at du har plads i bilen på højttalerne 16cm.
Da jeg er imod at installere bagsiden af enhver højttaler, jeg råde dig til at købe de billigste er til salg.
Hvorfor?
Fordi den skade fond til at købe noget, der vil være meget sjældent anvendes.
Rear gośniki kun anvendes til at lytte til radioen ved passagerer kommer bagfra, hvis du ikke ønsker at lytte til høj.

Jeg har lige chodizło 165 mm på bagsiden af fabrikken i carismie

IrekKo skrev:Da jeg er imod at installere bagsiden af enhver højttaler, jeg råde dig til at købe de billigste er til salg.

Hvorfor?

Fordi den skade fond til at købe noget, der vil være meget sjældent anvendes.

Rear gośniki kun anvendes til at lytte til radioen ved passagerer kommer bagfra, hvis du ikke ønsker at lytte til høj.

Bartku - har længe været lobbyarbejde folk på dette board til at gøre deres anlæg i overensstemmelse med principperne for akustik (med varierende grader af succes, desværre:)).
De fleste mennesker ønsker at have et bryllup-dub, så højt og en masse bas.
Hvorfor er der tilbage?
Det er nemt, eller derhjemme lytter til musik (og jeg formoder, at du lytter til) er også stigende en ekstra kolonne på bagsiden, så det var bedre nyheder?
Nej, fordi det zkłóci stereophony, instrumenter bør høres i front af musicalen.Så er der fasevinklen og stående bølger, der effektivt fordrejer frekvensgang, og bilen er endnu mere hørbar.
Jeg lavede et par anlæg, der bruger et sæt front sub og retten til forsamlingsfrihed og komponenter, effekten er mere end tilfredsstillende.
Hvorfor jeg vil opfordre folk til at købe mere kits eller monteres på forsiden suby end syntes Käse højttalere, der kun øge mængden, fordi den ikke sætter noget ekstra til lyden matriału (teoretisk spille det samme).

IrekKo - men måske ønsker at have en kollega laskadan "bryllup-dub" eller ønsker at give passagererne mulighed sidde på bagsædet stille lytter til radioen.
Nogle køretøjer ikke kan monteres på de forreste højttalere, så vi ikke har for meget at vælge imellem, og ønsker at ikke ønsker at montere de bageste højttalere." i na takie pytanie należałoby przede wszystkim odpowiedzieć.

IrekKo - ingen skader, men spørgsmålet er: Hvilke højttalere til Pioneer 4x 25
", og dette spørgsmål bør først og fremmest at besvare.

Med venlig hilsen

Jeg kan ikke anbefale disse billige "nye GMS 7652" er billige og gode leg, netop i dag købte jeg dem selv for 65 zeta sæt.Kan lyde nice (selvfølgelig, nogle mennesker med mig zjebią spille pænt for mindst 300 talere zeta, lad dem, men jeg vil ikke have penge nok på udstyr), og basik heller ikke dårligt.Jeg lytter til Muse og et metal, f.eks przuy passer godt udnyttet i dag.

heh ikke bare til de bageste højttalere fabrczne sted på grund af fronter på fabrikken har 10 cm og med noget at strække dem syczki byttes i døren til fronter jeg havde en masse arbejde foran, wygłyszanie osv., og så jeg har ingen kontanter: ((en hvordan man kan give noget til den bageste del i det mindste nogle bas jeg har:) tak for odp langt

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back