Leder du efter ebook om Fourier Transform

A

awan

Guest
Plese fortælle mig noget ebook relation til Fourier transformationer med vægt på signalbehandling

http://www.edaboard.com/viewtopic.php?t=66413&highlight=transforms+handbook [/url] (eller) / http://www.mcu.cz/atm/index.php?&direction = 0 & Order = & directory = eBookOld / Electronic hilsen, arunmit168.

prøv bog af JG proakis den kan downloades fra mcu.also se videnskabsmand og ingeniører guide til DSP den er tilgængelig på net.handbook af DSP er også tilgængelig fra MCU. hensyn pimr

Jeg har nogle Fourier transformationer ressource for energimåler design.and har nogle C-kode.

Du kan prøve at læse følgende bøger: Fast Fourier transformationer Walker, JS CRC Press. 1996 Fast Fourier transformationer: Algoritmer Elliot, DF og Rao, KR Academic Press, New York, 1982 Fast Fourier transformationer og Foldning Algoritmer Nussbaumer, HJ Springer, New York, 1982 Digital Signal Processing Oppenheimer, AV og Shaffer, RW Prentice-Hall, Englewood Cliffs, NJ, 1975

hej Ramesh, prøv det senere, når mere ... b'cos Jeg har undersøgt det før indlæg .... det virkede dengang ... Rgds

Dette link virker ikke. Det fører til et sted uden nogen bog [quote = nalino] nyttig tutorial i 4 foredrag ..

Hvis du vil læne sig om Fourier transformationer for første gang, i så fald vil jeg gerne foreslå: Avanceret Enginering Mathematics af Erwin Kreyszig. Afsnittet se på, er Del C: Fourier analyse og partielle differentialligninger. Det dealswith emnet på en meget effektiv måde og letforståelig måde. Jeg nød virkelig at studere fra bogen. Bortset fra dette, for en detaljeret dækning Jeg vil også anbefale: En Student Guide til Fourier transformationer: med anvendelser i fysik og - af JF James The Fourier Transform & Dens Applications af Ronald N. Bracewell Fourier og Laplace transformationer af RJ Beerends, et al Håber du finde de oplysninger, nyttige

"Signaler og Systemer" af Simon Haykin og Barry Van Veen. Selv om det er signalbehandling bog, sin diskussion af Fourier Transform er fremragende

h ** p: / / chinese.csie.ncku.edu.tw/chwu/Courses/DTSP/Ch9_Computation_of_the_DFT.pdf

prøv DSP Hanbook .. til rådighed her i edaboard til download.

Se efter digitale og analoge signal behandlingsprocedure af Ambardar.

Jeg studerer 4. år elektronik på mit universitet. Jeg studerer et emne, der kaldes Digital Signal Processing (DSP). Dens ordineret lærebog er - Diskret-tid signalbehandling / Alan V. Oppenheim, Ronald W. Schafer, med John R. Buck Publisher - Øvre sadelmager River, NJ: Prentice Hall, c1999

wcz, har løsningen manual for den tekst, du er på udkig efter er blevet uploadet, så du kan tage et kig.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back