Leder du efter ebook om Fourier Transform

Jeg tror, ​​signal og system ved openheim, Schafer, Nawab er den ideelle bog for ur purpose.the anden bog i relation til digital signalbehandling er af samme forfatter er også tilgængelig.

Hej Jeg foreslog dig openheim bog, at denne bog er meget god for at studere. bye

Oppenhiem bog kræver en masse meget læsning og u får meget less.Signals & Systems Made latterligt enkle ved Karu er bedre og hurtig.

Jeg spekulerer på, om Awan, der offentliggjorde hans / hendes anmodning om næsten 2 år siden, stadig har brug for en bog recomndation?

Diskret-tid signalering forarbejdning, ved: Oppenheim [size = 2] [color = # 999999] Lagt efter 7 minutter: [/color] [/size] Hej, Du kan bruge Discrete-Time sugnaling forarbejdning, ved: openheim

prøv DSP Hanbook .. til rådighed her i edaboard til download.

Hej, yderligere to bøger Alexander D. Poularikas - Håndbogen af ​​formler og tabeller for Signal Processing, CRC Press og IEEE Press, 1999 Alexander D. Poularikas (red.) TheTransforms and Applications Handbook, Second Edition, CRC Press og IEEE Press, 2000 flyhigh

også denne bog giver den grundlæggende og introduktion til Fourier Transform: Matematik ved Kreizeg (jeg dont kende den nøjagtige stavemåde af forfatterens navn) dette er berømt bog .........

Jeg håber, at vedlagte kapitel fra Tranforms and Applications håndbog skulle vise sig nyttige:

Du kan prøve dette link, ikke sikker på hvor meget det hjælper uh ** p: / / w * w.cnx.rice.edu for at kende de grundlæggende fundas h ** p: / / en.wikipedia.org / wiki / Fourier_transforms

Jeg har nogle stillinger for DSP tutorials på linket h ** p: / / www.edaboard.com/viewtopic.php?p=712695 # 712695

Er der nogen der kender nogen kilde til at hente noget kode (Matlab kode er foretrukket) til IFFT algoritme. takke dig.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back