Leder du efter god software til at designe mikrobølgeovn hulrum filtre

Kære nandopg, hvordan kan jeg fik wavecon er ware? og jeg stoler på det.

Tredjeparts oplysninger er ikke necessairly falsk. Jeg arbejdede engang med en person, der var meget talentfuld. Han havde at bemærke, godt at sige om den Orcad program, designet brugerdefineret logik. Selvom jeg aldrig har brugt dette program, jeg tror, at hans erfaring er gyldig. Jeg har engang woked med en person, der tidligere har arbejdet i et firma, der gjorde en mikrobølgeovn filter program, der er nu ikke ofte anvendt. Han fortalte mig, at de store klage fra brugere var den dunkle brugere interface. Han fortalte mig også, at ejeren af selskabet vidste dette og nægtede at forbedre kontakten. Jeg har aldrig brugt dette program, men ovenstående oplysninger er ikke falsk på grund af det.

hello freinds! Parfil og elliptiske er opdateret nu! (2003/2/17) http://www.waveconsoft.com/ Lad os se på nyeste versioner Parfil v4.4 og elliptiske v4.3. Jeg håber, at alle fejl er elimineret. de havde en tid. venlig hilsen. u_f_o

Da der har været en vis interesse i et simpelt program til at designe interdigital båndpas filtre, begyndte jeg at søge min arkiver og fundet en artikel i Ham Radio Magazine januar 1985 af Jerry Hinshaw "Computer-Aided interdigital båndpasfilter Design" I artiklen hævder en reproducerbar tilpasset design i 0,4-5 GHz-frekvensområdet. Jeg har personligt prøvet det og det gav gode resultater på en 550 MHz-6-polede filter med kun 3 MHz kropsvægt! Du kan bruge alle gamle DOS-computer til at køre, ligesom de gode gamle dage: D Programmet er skrevet i enkle Q-Basic uden grafik, men har stadig 200 + linjer kode. Jeg prøvede at lave en scanning fra min gamle foto-kopi, og jeg synes, det er muligt at læse den, filstørrelse 160 kb. Jeg har virkelig forsøgt at finde programmet i elektronisk format uden held. Den komplette Artiklen er 12 sider med flere billeder og test-kørsel af programmet. Jeg kan gøre copyy en komplet fil, men du PM mig, vil størrelsen være flere MB! Måske nogen med for meget fritid kan hacke den ned? Eller er ikke HR tilgængelig som PDF på cd-rom? Cheers / WD

Microwaveboy, tjekke din e-mail .... det er et scannet billede af en programmer notering. 200 + linjer Basic-kode! Hvis det lykkes dig at skrive det hele, plz post det her: DI ikke har en elektronisk version af artiklen, ked af det. Vil forsøge at gøre en pdf, men kvaliteten af mit eksemplar er så dårlig, at det er næsten umuligt at OCR, så det vil være gif-billeder, dvs store ting. / Wd

webdog. Jeg har allerede får det. Takker dig for meget

Microwaveboy (og et par andre), siden du bad så pænt jeg besluttet at oprette en pdf-fil med hele artiklen fra Ham Radio januar 1985. Forstå venligst min oprindelige var en kopi fra en kopi, men jeg mener, at resultatet kan læses .... Du er velkommen til at spørge, hvis du har problemer med at læse. : O Cheers / WD

Hej mennesker. Ked af at være kommet lidt sent til diskussionen. Men jeg vil gerne efterlade her mit lille bidrag. Det program, du var at diskutere, om denne store artikel fra Ham mennesker er stadig tilgængelig online takket være radioamatør wa4dsy. Dette program blev konverteret fra Basic til c og er tilgængeligt på følgende link (som CGI og også kildekode): http://www.wa4dsy.net/cgi-bin/idbpf S.

Hey, jeg introducere dig til at bruge WASP-NET til bølgeleder filter design. , Som er et meget professionelt værktøj baseret på Moment-Method, FEM og hovedsageligt tændt tilstand matching metode.

Kan nogen fortælle mig, hvad kan introducere en falsk i hulrummet komponenter? På forhånd tak. Lupin

Jeg går ud fra, at du ikke taler til recuring bandet, hvis ikke så er jeg nødt til at spørge, hvordan er dine resonatorer tilknyttet, er de fræsede eller skruet ned, skal du have en god pasform til huset eller jeg tror, det kan forårsage dette , hvis du kunne detaljer lidt mere jeg kunne ellaborate mere

Jeg er at lave en generel begrundelse ... givet et hulrum filter og en input-signalet uden nogen form for falsk .. kan jeg have et output (filtreret) signal med falske .. Hvis ja, hvad kan være årsagen til en generel hulrum filter? Ellers, hvis indgangssignalet har en falsk .. hvad kan jeg forvente? Et skift? I så fald hvorfor? På forhånd tak. Lupin

Jeg er ikke positivt, men, ville jeg have at sige nej, jeg filtrere kan forvride et signal, naturligvis, i forskellige herregårde, men det vil ikke indføre nogen komponenter, der ikke allerede er til stede, kan et filter flytte fase af kurset, så jeg ville have at sige, ingen falsk vil blive tilføjet, hvad ville der ske, er, at det ville passere frekvenser, er det ikke meningen, at på de fleste Nu er der andre langt mere expierienced filter ingeniører derude, der kan vide mere end mig, og jeg glæder mig over alle input fra dem tak

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back