Let at opbygge edb-styrede fræser

Faktisk, den sten, der nok 2 aksler.Projektet er interessant for mig, jeg spekulerer på, hvad er den hardware-krav (bortset LPT: D), programmet støtter, og arbejder under Windows98.

Må ikke være nogen tredjepart - selv om sådan en binær - op eller ned.Uden et tredje område, da det viser sig, at der ikke var nogen vej mellem de områder, for at fjerne det vil være et problem.Du kan prøve at trække spindel.Ew.design bevægelse af værktøjet, således at der ikke findes sådanne tilfælde - men det er kompliceret og begrænsning.

Hver stepmotor bør overvejes at spørgsmålet kun:
- Hans power (hvis ampere ladning) blev tabt til ikke at gå på højere belastning.
- Og i kontrol af motoren - er bipolar og unipolar motorer.
På baggrund af disse 2 ting skal vælges på føreren.

Spørgsmålet om spindlen - det er dybest set den vægt, hastighed og kraft.I en sådan struktur som denne, der er skåret i august i stedet ikke kun gravere, tror jeg, at selv DREMEL han ville klare.

Som for fræsning skær, er dette desværre ikke er så farverig - som regel en blanding af kobber og laminat er ikke en god blanding af opskæring.Især har vi brug for en temmelig tynd og stærk fræser, hvilket ikke er billigt, og det blev hurtigt kedeligt.Professionel PCB fræsere er på 30 tusind.rpm og endnu mere.Jeg hellere spekulerede om ophæng af trombocyt-marker ...det tyndeste jeg har set er 0,3 mm eller lidt eller meget?!?- Afhænger af, hvad du gør:)

Du kan give et skarpere mønster?og hvordan det forbindes til pc?Hvad styreprogram?

http://www.instructables.com/id/Easy-to-build-CNC-Mill-Stepper-Motor-and-Driver-ci/ nederst i dit diagram i pdf-dvs. et mønster på den næste side plader, den datamaskine -- Denne august er forbundet med LPT-port, og hvilket program det var kontrolleret ved jeg ikke, men jeg tror, at de råd, han gav MACH: wink:

PS.nogen bevandret i august eller motorer med store diskettedrev gav råd til en lille router?

Jeg kan ikke huske, hvordan man slutte LPT er nummereret, men det er bare plug og tage stilling til printkortets mønster

Professionel bore-og fræsemaskiner til laminat maj luftdrevne spindler - standard med kompressor - 40 atmosfærer, og kuttere har hastigheden til 80 tusind omdrejninger.Efter dette skal man også have ret til laminat, fordi det, der tilbydes i butikkerne er produktion af affald, for det meste powykrzywiane og den krævede nøjagtighed er næsten den foliens tykkelse laminat.Det er tvivlsomt, om i form af amatører vil være nogen til at opnå lineariteten af strukturen - så selv i A4-format, selv om en nøjagtighed på 0,1 mm.I teoretiske beregninger er det muligt - men i praksis domorośli designere, har de fleste af dem ingen anelse om den termiske stabilitet (udvidelse) af byggematerialer.Den nemmeste måde at udføre en tabel med granit plader - bare gå til den nærmeste facilitet af sten og bestilte en granitplade med huller boret i soklen moontażowe.Mount dem med epoxy lim, poxiliny klæbestoffer eller andre tråde, og der fastgøres vores byggeri.Svejste elementer er stærke stammer - så før den endelige samling bør simpelthen wyżarzyć brænder i ovnen - eller blot trykke på med en hammer.Det er så meget - da det er en designer af en sådan maskine er ikke kun elektronik, men i høj grad en mekaniker - eller behov for at konsultere hjælp af en mekaniker - Automation ....

Og hvordan stolt over at sådanne motorer med en "skrue" / Hvordan gør jeg?

Denne "skrue" de såkaldte kanyle (en lang gevindstangen) vil du få det i en metal shop
Og for at ringe til mig med motoren nok til at få nogle stykke gummi rureczki og sætte den ene side og på den anden skruen på aksel i motoren (forfatteren til udkastet, hvis jeg husker korrekt anvendt brændstof linje)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back