LG Flatron F700B 17 - signalkablet

C

Chick

Guest
Hej, jeg fik denne skærm fra en ven på grund af, at signalkablet blev brudt et eller andet sted, og til tider mistet den blå farve.Så jeg besluttede at erstatte ham, og der begyndte trappen, jeg tog kablet fra skærmen "Hyundai V770 " og odziwo kabler variere, men en masse (som jeg formoder).Men intet sluttes, at overvåge arbejdet, men da jeg vendte på computeren og skærmen bør teoretisk overraskelse, og han på dette tidspunkt gasł.Hvad kan være galt, da denne plade med det signal kabel, der forbinder en metal-rack med alle vægten af signalet?Please help.

Med venlig hilsen ...

Hvordan kan du sætte den stilling i denne sektion kan du så denne meddelelse

Alt ok, men der er ca podłączeniach enkelte stifter, og jeg prøver at udveksle de oprindelige gamle kablet fra LG bare smed.Jeg har et andet kabel fra skærmen, så jeg er nødt til at tage det, men hvordan?Jeg har brug for at have plug-ins rozpiskę ext.overvåge og en beskrivelse af, hvilke pin går til bens i plug-forbindelse til din PC's videokort.Du fortsætte med at hjælpe.

Jeg var på udkig efter i afdelingens ordninger, og desværre, det skema nødt til at overvåge modeller, detaljerede tekniske data er:

PRODUKT KODE: F700BL.ALEUE
MODEL NO: F17LS-0
CHASSIS NO: CA-136
FCC ID: 409DINU2M639

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back