M-Tech/MS gennem fjernundervisning

I

ivar4ever

Guest
Hej, jeg er b-tech elektronik og kommunikation og ønsker at gøre Mtech (inden for elektronik og-relaterede specilizaions) thrugh afstand eduacation. Venligst foreslå eventuelle institutioner for det samme. (I Indien)

Hej Ven, Hvilket sted er du i Indien? Den eneste mulighed, at jeg er bekendt med er "Bits, Pilani", der udfører afstand MS programmer. Alternativt kan du vælge Deltid M. Tech programmer. Cheers,

laver en afstand uddannelse er ikke tilrådeligt, da du ikke vil være i stand til at afsætte dig selv fuldt ud til programmet. bedre slutte sig til en fuldtids-program.

Jeg er i Bangalore. Jeg er bekendt med BITS kurser. men de er samarbejdsprogrammer med organisationer. ddkrishna, ja, u er korrekte, men denne mulighed synes at være den bedste for mig! takket være en masse

Ingen u har fjernundervisning også der. becoz jeg studerede der kun. kan det vises ikke på sitet. u har Anvendt elektronik som speciale til at gøre efter endt uddannelse. og gebyrer er omkring 20000 pr sem. bedre u opkald til administrationsafdelingen.

Hej, Undskyldninger for forsinkelsen .... jeg havde min eksamen. Du kan prøve den mulighed, at jeg gør. VTU (Karnataka) har deltid M. Tech kurser i VLSI & indlejrede systemer (som jeg i øjeblikket gør - startsiden Afsluttet 2. semster .... stadig 4 mere at gå ...). De skoler, der tilbyder i Bangalore er BMS & UTL, hvis du er interesseret i at kende detaljerne, så lad mig det vide, jeg får u info. Cheers, Kiran

Hej, Under henvisning til din tidligere post, kan du fint mit svar: (Jeg har foretraekke at svare på EDAboard posten selv, da det kan hjælpe andre såvel) VTU tilbyder en 3-årig partime kursus. Du kan tage kurset enten ved at skrive PGCET ( http://pgcet.vtu.ac.in/ ) eller via All India Gate eksamener (Prioritet for Gate kandidater). Den PGCET eksamener vil generelt blive gennemført et eller andet sted i juni / juli (jeg tror ikke, du kan tage op i år). Grenene for M. Tech kursus, der er tilgængelige for Elektronik & Computer Ingeniører er: VLSI & Embedded Systems eller Computer Network Engineering. (Jeg har valgt den første). De første 4 semestre vil have teorien papirer (10 fag). Semestret eksamener er ONLINE type (Ikke den konventionelle eksamener). Kurset koster Rs. 40000 / - pr år (i 3 år ville det koste dig R'er 40.000 + R'er 40.000 + R'er 40000 = RS 1, 20.000....), Hvis du tager op på kurset i BMS College of Engineering. De eneste kriterier for at skrive PGCET for deltidsarbejde M. Tech Kursus er, at du burde have scoret atleast 55% i BE / B.Tech og skal have mindst 3 års erhvervserfaring fra den dato, Graduation. Jeg har vedhæftet den pensum for kurset også. Cheers, Kiran

Undskyldninger, gjorde den tidligere post ikke har ringbrynje beder om info: Her er det: ----- Oprindelig meddelelse ----- Fra: ivar4ever [mailto: ivar4ever@gmail.com] Sendt: onsdag Juli 04, 2007 10:21 Til: Emne: [spørgsmål eller en kommentar fra EDAboard.com] Forespørgsel: Re: M-Tech/MS gennem fjernundervisning Hej Kiran, jeg er interesseret i VLSI / Embedded Systems PG kurs gennem VTU. Send mig venligst flere detaljer om det. tak på forhånd ivar4ever@gmail.com

Hej Jeg er interesseret i PG kursus i VLSI øjeblikket arbejder jeg i VLSI domæne ... i Noida Send mig oplysninger om institutioner, der tilbyder fjernundervisning i M. TECH VLSI

Hi im fra Gujarat .. Er det muligt KIRAN at gøre dette kursus herfra?

Hi Dharmesh & Geetha, Dette er ikke en Distance Education Programme, men en del tid Course. Du skal være i de 40 km radius af kollegiet, du tilmelder. Cheers, Kiran

Hej Kiran, Tak for de oplysninger du har afgivet om VTU. Jeg forsøgte at åbne URL "http://pgcet.vtu.ac.in/", men var ude af stand til at åbne. Kan du hjælpe mig med at få oplysninger om PGCET 2008. Jeg kan ikke se nogen detaljer om dette på "http://vtu.ac.in/" også. Jeg har gjort MCA og ønsker at gøre M. Tech i Computer Science and Engineering i deltid. Jeg arbejder i Bangalore. Det ville være dejligt, hvis du kan respod mig ASAP. Tak, Krishna Kumar Sinha

du kan gøre m.tech i forskellige IITs NITS og andre govt engg gymnasier

Hej, u kan tilmelde dig selv med Manipal uiversity. De tilbyder MS i indlejret, VLSI, software systemer osv. Du er nødt til at deltage i weekend klasser. U kan også fortsætte ur uddannelse, når u få flyttet til Chennai eller Hyderabad som Manipal universitetsstudier center ligger der også

Hi rajeshkumar123 , Kan du venligst give os linket? .. Jeg er ikke i stand til at finde linket ... Thanks

Hej, Tak mand .. Er der nogen der kan ansøge om dette kursus eller kun erhvervskunder fyre (IBM, TI, Infineon, osv. ..)?. Jeg bor i Noida. Kumar

hej Kumar, skal U være arbejde og ur selskab skal give samtykke brev

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back