M-Tech/MS gennem fjernundervisning

Hej, I går ringede jeg til Manipal University fyre og fik den info ... De vil blive lancerer snart i Delhi .. Tak for info Rajesh .. Kumar

Gutter Jeg har kontaktet disse Manipal erhvervskunder MS fyre .. den største ulempe, at jeg ser i dette er, at dette kursus ikke er UGC anerkendt .. så jeg tvivler på, om gyldigheden af certifikatet efter afslutningen af kurset ... Jeg er ret interesseret i PGCET .. som jeg er i Bangalore nu .. men endnu vigtigere, jeg antager, at kurset vil blive UGC anerkendt .... kan nogen bekræfte dette ... vil de omhandlede attest i slutningen af 3 år på deltid MTech selvfølgelig svare til en almindelig 2 år MTech kursus?? Besvar venligst .. mange tak

Hej Biswani, Banen er helt sikkert svarer til M. Tech fuld tid. Den PGCET Eksamen skyldes når som helst nu. Linket til PGCET eksamen detaljer er som nedenfor. pgcet.vtu.ac.in Linket engang har et problem. Hav tålmodighed og holde prøver. cheers, Kiran

Hej Alle, Den meget ventede PGCET - 2008 er her nu: Vigtige Datoer: 1) ned belastbare ansøgningsskemaet kun stilles til rådighed fra 2008/04/05 til 31-05-2008 2) Sidste frist for at få udfyldt ansøgningsskema på PGCET Cell, Belgaum: 31-05-2008 3) Skriftlig prøve: 22-06-2008 (søndag) 5) Rank Erklæring: 2008/10/07 (foreløbig) 6) sædevalg: 14-07-2008 foreløbig). Jeg har uploadet ansøgningsskemaet, brochure med dette svar som det undertiden hjemmesiden pgcet.vtu.ac.in ville være utilgængelig. Har du en god studietid. Cheers, KK

Lad mig vide, hvad forskel det gør, hvis det er nogen anerkendt UGC.? Jeg kender ikke værdien af UGC. Manipal uni (dist EDU) giver edu kun for employess .. Nogen effekt på jobbet, eller der karriere.?

Hvis UGC erkendte derefter den grad vil blive officielt anerkendt på tværs af alle universiteter. Dog kan virksomheder stadig værdi MS grad af Manipal.

Jeg talte med Manipal universelle learing Pvt Ltd, dets UGC anerkendt

Jeg havde modtaget en mail fra dem par måneder tilbage .. hvoraf det fremgår, at det ikke er UGC anerkendt .... så der kommer som en overraskelse .... men jeg vil elske at vide, at det er .... UR taler om virksomhedens MS programmet,? højre [Size = 2] [color = # 999999] Lagt efter 25 minutter: [/color] [/size] Jeg taler om virksomhedernes MS programmet kun .... ikke om fjernundervisning kurser ..

hai IAM BE i elektronik og kommunikation og jeg vil gøre ME i annauniversity på samme område gennem afstand education.please giver imformation om, hvordan man anvender

Hej ... Er VTU tilbyde deltid M-Tech for effektelektronik? kan du skrive et svar, hvis nogle organ vide???

Hej VTU tilbyder Deltid MTech kun i computernetværk og VLSI & Embedded systerm design. VTU ikke tilbyde en del tid MTech i effektelektronik. hensyn Sudarshan

Hej Gutter, jeg talte med Manipal fyre i sidste uge. Part-Time MS kurser er UGC anerkendt. Jeg fik et svar fra Rajendra Joshi, Manipal
Manipal Universitet er en fiktiv universitetet Anerkendt af de UGC samt Ministeriet for HRD, Govt. I Indien. Men MS-program, der tilbydes af Manipal Universitet er en off campus program, som er tilbudt arbejde fagfolk i weekenden. Det er ikke godkendt af AICTE som AICTE godkender kun fuld tid på campus-programmer. Det certifikat, der tildeles ikke har nogen omtale på deltid eller fjernundervisning i det og er lige så god som en fuldtids certifikat. Uddannelsen udbydes næsten som en selvstændig én efter Manipal Universitet. Dog er det meget bredt accepteret i branchen, og vi har eksklusive batches for de ansatte i virksomheder som Intel, Honeywell, IBM og GE for at nævne et par stykker, og vi har kandidater bliver nomineret fra mere end 55 virksomheder. Du kan tilmelde dig ph.d. fra Manipal University efter afslutningen af MS-programmet samt fra andre universiteter også. Men du må tjekke med universitetet / instituttet direkte også som de kan have deres egne kriterier så godt.
Kumar

Hej Sir, im nyligt afsluttede btech nu im interesseret i at gøre ms gennem fjernundervisning kan u venligst give mig nogen forslag til, at

Hej, jeg for nylig hørte om MS-program, der tilbydes af Illinois Institute of Technology, Chicago. Dens Statsanerkendte i USA og de tilbyder kurser via online læring med studerende, der skal vises til eksamen i enten Chicago eller i deres lokale centre i andre countries.In Indien, de har centre i Mumbai, Chennai, Bangalore, Pune, osv. ... Venligst kan nogen lade mig vide, hvis du er kommet på tværs af mennesker, der har gjort dette kursus og dele deres opinoin på dette kursus ..

Jeg har en ven, hvem der gør hans MS i Illinois Institute of Technology, Chicago ... Dens lille smule dyrt kursus (ca. Rs.4Lac) .. Klasserne er online & U skal møde de eksamener i nogen af centret.

enhver, der har taget en afstand MS kursus i elektronik, kan du venligst forklare, hvordan de gebærder praktiske øvelser i deres forlængelse center, eller som univ / CLG tilbyder den bedste mulighed?

Illinois Institute of Technology (IIT USA) gennemfører fjernundervisning i Masters Electronics. Meget god tidsplan og techlogies du kan vælge. Check med din lokale rådgiver. -Paul

Hai venner ... Jeg arbejder i Abu Dhabi ... færdig b.tech i IT-og MBA ... WÜD gerne gøre m.tech via fjernundervisning programmer .... CUD nogen antyder universiteter og detaljer de giver M. tech fjernundervisning .... mit eget er Trivandrum, Kerala ... tak gutter

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back