maciej_333

M

marcin19

Guest
Byduję rørforstærker som et speciale.Jeg har et diagram af 041-projektet (Praktisk Elektronik 2 / 98), de rør ECC83, EL34 og 6H8C.Mit problem er, at flash kan forkæle ECC83 szpulowego optager ZK-120, men resten jeg har brug for at bestille.Kan budowaćwzmacniacz lygterne brugte og nye?

Brugt lamper arbejder lidt anderledes [angiveligt bedre] i wzmacniaczacz, fordi de er "forudindtaget".Måske det var forkert, men fortalte mig kammerat, som også uddannet rørforstærker designs.Måske endda den samme.
Afhænger også af, hvor du lægger og hvor Nowki używańce ... hvis den nye i anden grad anvendes der ikke bør være nogen forskel
men hvis i en kanal og den anden brugte det nye, kan det være minimal ...

- Fradrag baseret på logik - ingen praksis - det er derfor, jeg kan være forkert ..:)

hvis din ven er logget på forummet elektrode

du kan spørge, hvad denne amp er bygget

marcin19 skrev:

hvis din ven er logget på forummet elektrodedu kan spørge, hvad denne amp er bygget

Lamper, der anvendes żeczywiście fungerer forskelligt fra nye.Det er bare så meget værre!De har dårligere emissioner og dermed styrke de svagere.Svagere emission forårsager et tab af følsomhed budowanegop forstærker.

Spørgsmålet er evnen til at sende lys fra de varme elektroner og positivt ladede katode til den kolde og negativt ladede anode.

Med venlig hilsen
Maciej Fajfer

Jeg understreger, at de rør, som jeg ikke kender, men jeg tror, du har brug for bare en lille smule for at skelne ...Ikke for ingenting, efter at alle de hi-end udstyr Zamin varer vil blive sendt til kunderne er soler sig i de teen (dusin) timer til at spille rigtig godt ...Nå, lamper er disse brugte zaszadzie, men er blevet forbedret siden paramerty Nowek.Men der er ingen lys, "opleves".Efter flere (ti) år, er der intet at kræve dem.

Udstedelse og zasdzie współczynik emission er forholdet anode strøm af reagensglasset til tube anode nuværende er 100% effektiv.Jeg er enig i, at der under den aldrende lampe falder, og parameter Sa, men det bør udtrykkeligt siger, at hvis sådanne emissioner faldt med op til 50% betyder det ikke, slet, at styrkelsen af et fald til 50%.Tonen i det hele afhænger af jobbet.Systemer med et minus autoamatycznym er mere modstandsdygtige over for ældning af lampen.

maciej_333 skrev:

Spørgsmålet er evnen til at sende lys fra de varme elektroner og positivt ladede katode til den kolde og negativt ladede anode.

Den kollektive push-pull forstærker rørforstærker skal parret, og preamp rør, hvis ikke endnu mistet deres emissioner (tabet er angivet med en typisk metal sputtering på glas, med åbninger i anode-og på ingen måde mener jeg getter) er, kan du anvendes.

Efterfulgte (næsten landsmand) for generelle.

Nu razziaer er nogle gange en normal ting.Polsk Eksempel EBF89 lampe.LV Phillips, EF97 og EF98.Denne effekt af katode aktiveringen under produktionen.Razziaer har nogle cechce - perfekt jasnosrebrzyste, lysere end getter.Det siges at være en bivirkning af en type katode (fordampede intensive del af et katode).Ønsker ikke at give forkerte navne af denne type katode.Tilsvarende til tider med penwymi meget gamle typer katoder (lys markeret som REN, RES, etc. ...).Bankerne var dækket næsten helt raid blev etableret under aktiveringen af katoden.

Noget anderledes var det eksempel i tilfælde lanp EBL21 eller UBL21.Jasnosrebrzyste razziaer mod vinduer i anoden.En lampe er stadig rigtig god emissioner (måske ellers udmærkede spil i radioen).Noget der ligner, hvad der er beskrevet i sagen EBF89.(Polsk version ECH81 - sjældne eksemplarer har de samme kendetegn, foruden EF80 også den første serie - skærmen med det første ark uden perforering czerniony derefter nieczerniony).

Det er interessant, lad os EF89 lampe.Producenter Valvo og Lorenz.Valvo uden razziaer, men som Lorenz.Interessant nok viser en større Lorenz styrke denne samy radio.

I et andet tilfælde opstår razziaer, som er ganske let synlige, men stadig har en masse katode emission.Generelt, jo større er de razziaer de arbejdede i mere vanskelige warunkcha lampe.Den mest synlige i rør fra et horisontalt - f.eks PL504.

Tab af emissioner i tungt læsset lamper dækker bare næsten altid ændre udseendet af getter.Sam Lampe PL504 huske hvor getter blev næsten klar og tog farve brun, men lampen stadig arbejdede på TV.Jeg ved ikke mialal andre razziaer i pære i lampen.Andre var bare en masse razziaer, og for det meste i højden af broer glimmer, men stadig arbejde i meget lang tid.

Jeg vil hellere se at kontrollere udledningen af elektricitet porzez anode opererer punkt for den givne telefonbøger.Desuden pomierzylbym grid nuværende - på grund af tab af kvalitet lamper vakuum.Sprawdzilbym arbejde uden for rammerne af strømsvigt.Psadek Jelsi er spørgsmålet - helt sikkert det vil være synlig ved høj strøm.

Den lille nedgang i emissionerne er ikke måske ikke være væsentlig, hvis anoden strømninger ligger langt under den maksimale værdi.Desuden zaprtojektowanie tilstrækkelig forsyning af systemet med en vis grad også gøre det mindre følsomt over for tab af emission.

Åh, den ene mere farve getter.Mørkfarvning er ikke altid nødvendigvis ensbetydende med dårlig vakuum eller udnytte.Ofte de samme getter (hans zaniczyszczenia) forårsage ændringer i udseende med tiden.Jo mere, at der under aktiveringen på overfladen af andre stoffer, der aflejres på katoden.

Kafka skrev:

Jeg understreger, at de rør, som jeg ikke kender, men jeg tror, du har brug for bare en lille smule for at skelne ...
Ikke for ingenting, efter at alle de hi-end udstyr Zamin varer vil blive sendt til kunderne er soler sig i de teen (dusin) timer til at spille rigtig godt ...
Nå, er disse lamper anvendes zaszadzie, men er blevet forbedret siden paramerty Nowek.
Men der er ingen lys, "opleves".
Efter flere (ti) år, er der intet at kræve dem.

Opvarmet primært ved lampen, er det vigtigt især ved høje spænding anoden: i niewygrzewanej lampe, er der altid en smule gas (normalt luft), hvilket kan medføre, bue afladningen forekommer.Med varmebehandling getter er at absorbere den gas, og det bruges i lamper.
Og når det kommer til raids efter flere års praksis, hver skelne en metallisk belægning på lampen pære, der er markeret med produktion under ransagningen, der fandt sted som følge af forbruget af lampen.
Det sidstnævnte synes at blålig farve, ofte en regnbue på et sted, hvor han var en sølvskinnende metal ændringer til en sværtet, og nogle gange hvid.
Desværre en temmelig lang praksis med at give "øjet" - uden brug af instrumentet - kun anerkende lampen forbruges tungt.
Og her vil jeg tilføje, at maciej_333 ikke helt rigtigt: opvarmet lamper ("brugt") selv med en 50% reduktion i meget god spiller, skal du bare huske på, at det ikke giver fuld effekt (i stedet omfattet af mætning).

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back