meter Universal - Billige og pålidelige, hvordan du kommer i gang?

A

Artek_ł

Guest
Velkommen.
Jeg har tænkt mig at købe en universel målestok til at bestemme, hvilke dele skal udskiftes eller ej.Primært mener jeg transistorer og dioder.Jeg er en nybegynder i dette emne, så det kan være det billigste udstyr (max 30 zł med forsendelse).Alledrogo søgte på her sådanne målinger:

DT-830D med buzzeren - 17,99 zł,
DT-181 (ved ikke, om buzzeren) - 21 zł,
VOERL 81.780 (ved ikke, om buzzeren) - 21 zł.

Kan du identificere, hvem er rigtig god?
Tak for din hjælp.

Gå til online butik, til denne pris du kan finde noget bedre (ingen porto) - så i det mindste for mig.

Problemet er, at i mit kvarter er en butik, der tilbyder sådanne meter, og den laveste pris er 55 zł.Det er en smule for meget for min finanser: (

Måske dozbieraj og købe DT9208, eller DT9205 (ingen temperatur) - er en lidt større muligheder.Meter handles praktisk talt er det samme (forskellige mærkat på coveret), og TOPEX købe mærker, som vil være den samme (den samlede kommer ud billigere - uden omkostninger at sende).

Hej.Hvis du selv indrømme, at du er nybegynder i begyndelsen af det bedste er følgende indikatorer,''det billigste.Måske er de lidt rå, have og lidt capacity''and frem for alt kvalitet lader meget tilbage at ønske er bare begyndelsen.Pris [i denne uge] i supermarkedet svinger inden for 10 zł og du har mulighed for at kontrollere deres evner, og hvordan noget er fyldt med røg, og de ramte det ud næste gang han vil være mere. Og i begyndelsen kan jeg varmt anbefale at læse de bøger inden for opmåling, der aldrig ondt.

Tak for svaret.Jeg fik måleren DT-830D (kun dette var i området).Jeg søgte på forum og fandt masser af stillinger med forskellige nyttige oplysninger.Han spurgte mig, dog give et par links om meter operation, for nu ved jeg hvordan man kan kontrollere dioder;)
Jeg har også et spørgsmål, se dig teste transistor C945 (adskilt fra den brændte system) enheden viser værdien af de 0000:eBetyder det, at hvis transistor er korrekt umieszony i reden, er det korrupt?Da jeg satte nye transistor, for et øjeblik, der vises, undertiden er der kun tallet 1Er det normalt adfærd meter?

Hej.
I dette emne vil du finde en masse oplysninger om hvordan du bruger meter.: D
topic478063.html
Regards.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back