Microwave Engineering

J

Jack / / ani

Guest
Hej alle,

Er Microwave Engineering ved požar, de bedste og de mest grundlæggende bog for en nybegynder?Eller skal jeg henvise til en anden bog, du anbefale?

Tak

Stiftelser for Microwave Engineering
af Robert E. CollinRadio-Frekvens og Microbølgeovn Communications Kredsløb analyse og design
af Devendra K. Misra

Jeg har undersøgt požar sidste somestre, jeg kunne godt lide den pozars problemer, de hjælpe dig til at forstå emnet

Hej

Pozars bog er en OK hele bogen.Men de grundlæggende ting som transmissionslinje, teori gerne refleksion koefficienter og hvordan den bølge adfærd på linje behandles bedre i electromagnetics bøger gerne Chengs.På leat i min udtalelse.

Hilsen

Požar er skide godt, men hvis u behov stadig grundlæggende u kan gå til
»Microbølgeovn engineering" af Annapurna Das, Sisir K Das

Jeg er i øjeblikket bruger požar og jeg finder det at være meget nyttig og grundig.Problemerne er godt, som de giver praktiske problemer med nogle virkelige verden numre.Teksten er meget grundig, men ikke alt for kedelig.Jeg vil def.anbefale.

Et fint RF Fundamentals bog er:
Rf Circuit Design by Chris Bowik
det
er kun ~ $ 25,00 USD.

hej
for mikroboelgeudstyr du kan henvise til
Microbølgeovn engineering af Annapurna Das og Sisir Das
Hvis du stadig intersted du henvise til Simon Liu

požar kan være sværere du kan bruge
Radio-Frekvens og Microbølgeovn Communications Kredsløb analyse og design
af Devendra K. Misra
det udtrykke mere effektivt

Element_115 wrote:

Et fint RF Fundamentals bog er:

Rf Circuit Design by Chris Bowik

det er kun ~ $ 25,00 USD.

U kan henvise følgende bog også.
1> mikroboelgeudstyr engg-smliao

være sikker og er ikke i tvivl om, at požar er den bedste bog.løsningen manual til denne bog er også tilgængelig her:
ftopic119975.html

Jeg DER FINDES to bøger
Microbølgeovn inge.VED Kulkarni
SM LIAYO

fra hvad
jeg har læst, požar bog om mikroboelgeudstyr teknik er den bedste tilbydes til dato, ikke blot, at men løsningen manual er tilgængelig på denne hjemmeside for at hjælpe med dine studier

Jeg har požar og jeg synes, det er egentlig meget godt ...
Jeg har også Collin men jeg synes, det er ikke så god, fordi det er meget kompliceret, og den bogførte cares en masse matematik og ikke af den fysiske betydninger ....
Collin har en anden bog, som er avancerede, men er meget god både i fysiske betydninger og matematiske behandling ....nogen her kan hjælpe med at få navnet på den anden bog ...

Požar er temmelig grundig, og den dækker alle de grundlæggende.Jeg gør forskning med koblingskomponenter med Northrop Grumman, og de mennesker, med hvem jeg arbejder, højt respekteret og anbefalede det.

Microbølgeovn ANORDNINGER og kredsløb skrevet af SAMUEL Y Liao udgivet af Prentice Hall vil også være nyttige

Požar er en god bog Jeg tror, jeg HAV læse det i min bachelorgrad

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back