Microwave Engineering

Jeg har en hel del bøger i RF herunder požar.Jeg personligt ikke bryder požar.Jeg primært bruger požar bog om koblede linjer og jeg tror ikke, den måde han fremlægge emnet er godt på alle.Jeg tror også, požar bog er en smule mere forhånd end den typiske indførelsen af RF.
Jeg kan ikke se nogen særlig bog, som er god i alle emner, jeg tror "RF Circuit Design teori og programmer" af Reinhold Ludwig og Pavel Bretchko er tættest på det bedste for introduktion til RF.Bogen er god i emnet phasors, 2 port parametre, smith chart, S-parameter, ABCD og Fremsendelse matrix.

Om specifikke emner:

--- Jeg bruger "Microwave Transistor Forstærkere" af Guillermo Gonzalez for små signal forstærker emne.

--- Jeg bruger "RF Power Forstærkere for trådløs kommunikation" med Steve C. Cripps for store signal forstærkere.

--- Jeg bruger "Syntese af klumpet Element, distribueret og Planformat Filtre" af Joseph Helszajn for filtre, immettance invertere osv.

--- Jeg bruger "RF og Mivrowave Sammen-Line Kredsløb" af Rajesh Mongia, Inder Bahl, Prakash Bhartia."Transmissionslinjer og Wave Propagation" af Philip C. Magnusson, Gerald C. Alexander, Vijai K. Tripathi.for coupled linje kredsløb.

hvor ca Jeg får de løsninger manual for požar og Samuel Liao bøger?

Požar er ingen tvivl om den bedste, ikke det elementære, bog i teoretisk mikroboelgeudstyr engineering, jeg nogensinde har læst eller set.

Požar er OK, og en anden dejlig bog er Collin's Microbølgeovn bog.

Jeg foreslår en bog som Jordan og Balmain, der er "elektromagnetiske bølger og udstrålende systemer".Det er en god bookfor begyndere.Også forsøge at udvinde store information via internettet.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back