migomat magnum mig TIG mma 200 er det værd at købe?

D

drvatican

Guest
hej alle forum-brugere
Vil blive knyttet til købet migomatu for hobby, mindre VVS-reparationer af biler, cykler, osv. Jeg fandt for nylig på markedet for indstillinger, der passer bedst til mig, er det udstyr, som i det emne, der er migomatem inwerterowym, jednoczescie det kan TIG svejset teknologi og konventionelle elektroder.Sådan kobajn svejsning.Få kender til det, ved jeg, at Magnum er selskabet i august produktion svejsning, og de er ret populære, men denne model er sandsynligvis noget nyt.hvis nogen allerede har fristet til at købe denne model, og kan skrive noget om det?Prisen er forholdsvis høj, og jeg ønsker ikke at købe nogle badziewie.meget du med alle de udtalelser.
Her er de links, hvor du kan zlaezv denne svejser:
http://beta.skapiec.pl/site/cat/512/comp/522682
http://www.allegro.pl/item700237359_migomat_spawarka_mig_200_a_polautomat_inwertor.html

Hej.Bury, især for de Allegro, kan det være svejste som alu, og det er ikke sandt.

Kan være svejste alu, men ikke den teknologi mag TIG til TIG svejste alu-iem skal være vekslende strøm, og han har kun konstant.Pozatym i august rozejzalem omkring 2,5 tusinde, prisen er ret høj, selv om det ligner udstyr i det polske selskab ASPA som jeg fandt ud af omkostninger over 5tys.Jeg fandt den kølige migomat inwertorowy Rockworth Amig190, castoramie prisen svingede inden 1100zl, jeg læste om hendes udtalelser, og tilsyneladende ganske godt i august i svejsning.Problemet er, at jeg ikke ved, hvorfra jeg køber, er det svært at finde nogen steder jeg necie eller i butikkerne.Kan nogen vide, hvor du kan købe denne model?Måske nogen kan rådgive også en lignende, billig migomat inwertorowy?
Med venlig hilsen

Jeg har nøjagtig samme problem.Jeg kan også godt lide mig med Magnum og afspejles også ved køb af Rockworth'a med Castorama.Støtte fra Castorama fortalte mig, at disse gestus blev trukket tilbage fra tilbuddet på grund af upålidelighed og sandsynligvis tilbyde noget til gengæld, men ved ikke, hvad og hvornår.
Vær med til henvendelser om dette Migue fra Magnum.

haha, min castoramie sagde rockworth AMIG 190 orlov trukket tilbage på grund af manglende interesse, efter hvad jeg August 190 orienterer AMIG har ingen konkurrence når det kommer til migomaty invertere, kun magnum, som allerede er mere end dobbelt så dyrt.Magnum gerne AMIG er baseret på modul IGBT, jeg spekulerer på, om modulet er den samme obudwu spawarkach.Hvis nogen billet Magnum Mig 200 og kan se ind, at jeg ville stille et par billeder.Anyway jeg havde en særlig anmodning fra selskabet nutool af Castorama, udgifterne til 1270zl.Jeg vil gerne have en svejsemaskine på fredag, den to-årige garanti, der tilbyder Castorama har tid til at teste mig;) som om det ikke var garanti udtryk som meget bedre end allegro og også omkring halvdelen af den pris, der ligger ud over min tjeneste på stedet Wawie.Min beregning var en simpel, cool migomat inwertorowy plus for anden 1500zł kan købe en pæn TIG - og MMA og zajarzeniem kontaktløs.Tilsyneladende er det svage punkt migomatow modul IGBT power transistorer, men i tilfælde af, at sådanne moduler får de tme.Som allerede sprzęcik vil jeg skrive lidt ligesom brugeroplevelsen.
Med venlig hilsenTage de punkter: 10,11, og 15 af reglerne på forummet og lave dine indlæg i dette emne (links i første indlæg, og de andre karakterer diaktryczne).[Akrzy]

Lad mig vide, hvordan du har bestilt den blinkende?Jeg ville være interesseret også.

Bestilles på denne måde at gå til Castorama og i nytte opdeling af afdeling består af en særlig rækkefølge.Rockworth AMIG 190 distributør er et selskab med nutool Wawy, desværre kan du ikke købe dem direkte, ikke fører detailhandel.Betale et depositum på 40% og vent ca en uge på udstyret.Jeg havde ikke rockworth AMIG 190 svejsemaskineJeg har et par forbehold, som ikke kender svaret.For det første, producenten skrev til hende, kan du svejse aluminium.Fra hvad jeg lærte migomaty der kan svejses alu maj skifte fra den aktuelle variabel, fordi kun alu svejsning vekselstrøm.Er det muligt med denne svejse maskine er konstrueret med svejsede og stål og alu?(Jeg mener, medmindre de aktuelle frekvens) Det andet problem er i håndbogen er skrevet med samooslonowym ledning skal svejses, men aldrig oplevet forandringer i polaritet, kablerne er permanent.I øvrigt viser det udstyr er ganske rart.Venter på CO2-flasker og svejsning test på mandag.

Med denne svejsning alu skiftevis det med dig pozajączkowało Tigi.Migomatem til svejsning aluminium og aluminium wire er tilstrækkeligt med passende gasflaske.Sam migomat behøver kun at sikre kvaliteten af feeder tråd og slip røret for korrekt at administrere aluminium wire.

så jeg forklarede at de sælger i castoramie svejsning alu migomatem skal være en switch på AC, fordi der tilsyneladende en anden frekvens.Jeg ved, at han skal være argon og aluminium tråd, men da det er som du skriver det endnu bedre.I dag har jeg prøvet det udstyr på udstødningsrøret fra min Kawasaki, må jeg sige, at svejsningerne er Bosko!Nul-chips, som spawik pupcia niemowlaczka, perfekt lit huller.Den eneste ulempe indtil videre hvad jeg har fundet er undertiden brændt til hovedafbryderen, bortset fra en stor aktuelle strømme givet ham, men du er nødt til at bash forsigtigt et par gange, og låser op.Med god samvittighed kan jeg anbefale nogen af de amiga 190, meget præcise stykke legetøj, mener jeg, at øl kan der kan svejses sammen uden at brænde huller;) til denne pris er frekvensomformeren som det ser ud;)

Noget, at min Castorama nogle er modstandsdygtige ...tilsyneladende ikke at få varerne.Jeg vil stadig forsøge.

Har kaldt at "men jeg ved, at nogen har lige bestilt og modtaget så der er bestemt" hjalp, jeg fik i telefonen, at jeg kan køre op på forhånd.Så jeg venter.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back