Mildton 80 brudt suspension højttaler

P

pawel1380

Guest
Velkommen
Jeg har et stort prośbę.Posypało min suspension højttaleren Mildton i kolonne 80 og jeg vil bede om en angivelse af, hvor i Krakow nemt og hurtigt jeg kunne ordne det for tonsilowskich częściach.Może en person fra mit forum brugere kunne foreslå en usługę.Będę taknemmelig for de nyttige tips.
Jeg hilser alle
Paul

Hej, og det ikke være bedre at købe den samme suspension og gøre det selv?spare en masse, hvis du vil være przyłożysz glade:)

Velkommen
Aldrig, ikke engang min loddekolbe derhjemme, og for lidt tid ... meget få ..Om ikke er relevante for indholdet i stillingen.Please correct.(dj-Matyas)

Hvis du ikke kan finde folk villige til at reparere det med dit område er du gør det selv er ikke svært og tager ikke lang tid, og medmindre du sende mig disse højttalere gøre det, men om det vil være rentabelt?hehe

Har du tilfældigvis min ven ikke tror nok på deres manuelle færdigheder?Udskiftning af suspensionen er ikke en makaber kompliceret spørgsmål.Selv youtube, skrive i sætningen "udveksling af suspension," og du vil se, at det er tungt, du sætter dig ned med taleren søndag eftermiddag og mestrer situationen.

Hilsen.

Ærligt talt tror jeg på mig selv, men jeg har meget lidt tid ....
Nå ok, da ingen ønsker at gøre for at gøre det selv ...
Det spørgsmål, som taleren er bedst at købe og hvor? Allegro fra hvad jeg ser det samme dvs udskiftning af den oprindelige ikke længere kan købe Jeg mener ...?

Jeg forstår ikke ...Foretrækker at købe en ny højttaler at være 10 gange flere penge end at udskifte suspension, selv afsætte lidt tid om ugen til dette formål?

Noget alternativ, det er sandt.Sådan noget ikke eksisterer.

Allegro, indtast din søgning sætningen "GDN 25/60/1, kan du se en højttaler Tonsiller GDN 25/60/1, og den pris ...Overveje, om det er mere rentabelt at købe og erstatte den suspension eller udstede en 240 zł (overførslen) til to højttalere, både fordi du er nødt til at købe til kolonnen spillede lydeligt på samme måde ...Svar selv.

Hilsen.

Du har ikke meget at tabe.Køb suspension og erstatte dem.Hvis du kan virkelig ikke, og vil blive spillet dårligt, købe en erstatning, som du ønskede.I værste fald mister du 30 zł for suspensionen.

vipmatrix7 skrev:

Du har ikke meget at tabe.
Køb suspension og erstatte dem.
Hvis du kan virkelig ikke, og vil blive spillet dårligt, købe en erstatning, som du ønskede.
I værste fald mister du 30 zł for suspensionen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back