Mio Moov 200 - mangel på kommunikation med computeren

M

m.lawrynowicz

Guest
Hej,

Jeg har dette problem,

Klienten bragt navigation Mio Moov, hvor han forsøgte at installere en AutoMapa.

At dette skete ved start hænger og navigation er så meget.
Computeren registrerer ikke det.
Kommer til at lave sig en eller anden måde?sandsynligvis den fyr podmienił map-fil på den fil med Automap.

Please help.
 
Du kan uploade indholdet af knoglen igen.
Ikke falder i den idé at lave en kortslutning på blitzen, fordi det kan være, at selv efter at programmørerne ikke hjælper.
 
Wylutować flash og uploade den på planlægningen af det korrekte indhold.
 
Giv til ON, vil du lander på nul, reset switch, tilsluttes via USB kompa, lad odpali OFF og som et flytbart drev, behøver du ikke flashign - kun for at vende tilbage ændringer i den oprindelige situation.
 
Hej Jeg har et lignende problem, men ved landing og navigation samt forbinde det giver ovenstående anvisninger stadig ikke køre din PC ikke se navigation: (
 
VELKOMMEN POSIADAM Mio Moov 310, og det samme problem, slettes filen i Flash-hukommelse
ON OFF navi's udledning fra produktionen giver programmeringen er sandsynligvis knoglen.
I visse tilfælde kan være en mulighed bidrager til at fjerne, men i min ganske vist på pc'en, viser en ny enhed, men jeg har ikke massive data, udstyr manager - et gult udråbstegn.: ((
Kan alle have en mulighed?
 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top