Mit første kompressor.

For importeret skrot nær mig en stor kompressor, 3 grader af komprimering.
En stor elmotor på kontrolpanelet 3 gauges, tryk og olie temperatur.En stor Oliekøler eller luften fra fronten af vindmøllen.Flasker i en stjerne.Driftstryk 0,7 MPa men medmindre jeg er ikke sikker.Alt ser perfekt om situationen, selv et spor af støv korrosion.Så langt, som den vidste, at udstyr fra afviklingen af fabrikken.den skade, som noget som dette er blevet ødelagt.Måske er der nogen, der var interesseret i dæmningen fører til kirken.

 
Jeg tror kiepsą toto præstation er så længe siden beruset zabirnik og relativt lavt tryk.
Hvordan ønsker du malingen det
er endnu, men på den anden side,
såsom kompressor fossile skov er sandsynligvis den eneste olie, maling strego hegn.Det pneumatiske værktøjer var, at det ville være super automatisk smøring og ikke giver trzabyło ved naolejacza ;-) men presset skal være på 7-8 atm til at handle fornuftigt, et sådant redskab.Men denne kompresorek skulle "travlt" med en halv time til at dræbe så ...
Måske hvis de giver 3000 motor rpm (2800 ;-)
for bedre at kunne dmuchało spørgsmålet om, hvorvidt nok magt til ham.

 
Kontaktperson:
Lublin
ul Łęczyska
torv i den gamle fabrik eternitu med fabrikken vægte (typisk blå bygning)
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=5203872 # 5203872

 
Du kan se, at et ganske stærkt design.
At dømme efter de filter med barnlille garnuch godt at have kompressoren, synes HS11 med Star.Motoren skal have en 3kW af magten, at de har, og at oversættelsen ikke starter ved 8 atm, så bør nabijać uden problem.Der er ingen "heatsink" køligere luft i nabiciu til 8 atm er det pludselige fald i trykket som følge af afkøling af luften i tanken.Desuden køligere vand udfældet fra luften.Air at kompressoren på tanken, skal
det på den ene side en afvigelse fra det modsatte.
Motoren er god du er, nogle gamle datoer, medmindre vejer 40 kg eller mere: lol:.

 
kotweiler wrote:

Du kan se, at et ganske stærkt design.

Motoren skal have en 3kW af magten, at de har, og at oversættelsen ikke starter ved 8 atm, så bør nabijać uden problem.Motoren er god du er, nogle gamle datoer, medmindre vejer 40 kg eller mere: lol:.
 
Hej, som en kompressor til at have sådan, jeg søgte oplysninger om det, men nieznalazłem præcise.Det forekommer mig imidlertid, at kompressoren fra niejest forsøger som stjerne (mindst 266 blev smurt med olie under pres fra krumtaphuset), dette svarer til kompressoren med mere traktor Ursus C-330, dette er en ældre version af HS-24 kompressor.Desværre niedowiedziałem for udførelsen af sådanne kompressorer og her er min anmodning, hvis nogen kunne give denne kompressor?eller hvordan du kan tælle, selv om,
for eksempel, hvis kompressoren cylindre 60 nabij l til 8 atm for 2 min-, hvorvidt det vil sige, at produktiviteten er 30 l / min?niewydaje mig.Opførelsen af uendelig selv om jeg meget glad for du kan se noget af dette vil jeg faerdigbehandling kompressoren (som link bringer alder) vil niezabrakło du ønsker opfyldt på det projekt, han har rost den ven, jeg tror, at det er en svejser samoróbkę 300A som zaszedłem og Jeg så denne bidny transformer stående om, hvad desace uden husets at gå wyśmiałem.Det bedste resultat er endelig, og værd dopieszczać strukturer.pozdro

 
witam ja tez robie kompressor men en smule forskellig fra zrobie rack cylindre przykrecone hjulene og på toppen af flasken befordrende for kawalek winkloiwki om august ktorej znejduje motor og kompressor dwutlokowaLagt efter1. [minutter]:LPG-flasker i verden jeg har en 55l eller nabije 80atm til det?eller specifikke?Lagt efter 2 [minutter]:Her er nogle billeder fra opførelsen http://obrazki.elektroda.net/44_1237104058.jpghttp://obrazki.elektroda.net/89_1237104100.jpg

http://obrazki.elektroda.net/64_1237104137.jpg

 
Jeg har et spørgsmål om størrelsen af det hjul, som den er zamachowych gjorden kile (szajb).Er motoren bør være mere eller mindre?som er effektiviteten af kompressoren?

 
det afhænger af, hvilke redskaber du vil komme, hvor du ønsker at øge hastigheden af kompressoren hjulet på en stor motor på et mindre sprężarce

 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top