Nem PIC USB CDC

Hej jeg kan bare ikke sætte manuel installation med mchpcdc.inf fil sin sige genkendte Device, kan du hjælpe mig?

Jeg ønsker at sende data fra pic 18f4550via usb stifter D + og D-ben. im benytter pic 18f4550 controller. Jeg ønsker at sende det til pc. det har nogle data i binært. kan nogen sende mig den kode du sender hex eller binær data via usb stifter D + og D-. e-mail: ashu_aka88@yahoo.com tak

Det endelig virkede Min D-og D + var omvendt. Driverne jeg fik fra min CCS "C: \\ arquivos de Programas \\ PICC \\ Drivers" - Default Jeg fik en tvivl, hvad er den rigtige hastighed i Hiperterminal? Jeg arbejder på 115.200, men jeg er ikke sikker på, om er den bedste. tak igen

Kan jeg sende oplysninger med denne usb? Jeg ønsker at tilslutte en bluetooth usb dongle til en pic, så jeg kan oprette forbindelse til pic via bluetooth som en celle

Hej Venner, Jeg arbejder i PIC18F CDC_MSD development.when flig i min enhed med PC, vinduer guiden åbne og bede om at installere CDC driver.I har find CDC inf-filen manuelt, det virker fine.But jeg vil igen stik i enheden i et andet port.Wizard igen og igen åbne, beder mig om at finde driveren file.Please hjælpe mig med at installere en gang, at de eksisterende driver vil støtte alle CDC havnen kommunikation uden manuel lokalisering device.If u har nogen ideer til at undgå placering CDC driveren igen og igen Søms

undskyld somasundari, skal du give inf alle de gange du skifter fra USB-port, i det mindste du kunne indstille Windows til at finde føreren, vil det få den tidligere installerede inf. fra systemet.

Tak for svar. Jeg har en mere tvivl, hvordan man kan konfigurere Windows til at finde inf fil automatisk, hvis u har nogen idé kan du hjælpe mig at løse problemet.

Hej, jeg installerede min enhed anvendes. Hex-fil. Efter det, installerede jeg. Inf-filen. Men min computer kan ikke genkende min enhed. Plz hjælp mig. Jeg har et andet spørgsmål: Gør ikke denne enhed har brug for en sys-fil.?

Problemet med CDC chauffør: Når du indsætter usb, vil du modtage noget lignende: Ingen driver. Gå til Enhedshåndtering, vil du se din usb uden chauffør i listen. Gå til Egenskaber, Detaljer - og fra ejendom-vælg Hardware Ids Du vil se: USB \\ VID_0461 & PID_0033 (eller andre værdi) går til din hex bibliotek, skal du åbne mchpcdc.inf filen, gå ned nogle rækker til: [DeviceList]% BESKRIVELSE% = DriverInstall, USB \\ VID_04D8 & PID_000A Udskift VID_04d8 ende pid_000a med din værdi fra enheden manager.Then gemme inf. fil, skal du gå for at opdatere driveren og gå til dine ændrede mchpcdc.inf Du vil modtage fra vinduerne noget som driver ikke efterprøvet - fortsætte .... og ok 100.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back