OCE 5.120 "TRANSPORT ERROR"

D

dlucik

Guest
Velkommen!Poleżał kortplotter i flere år, jeg ønskede det, men efter urchomić alle bestået den test, og derefter "TRANSPORT ERROR" ambulance med kun lidt blæk til at bevæge sig i august.Jeg tjekkede, hvis noget ikke kan blokeres, og alt let det vil ikke gøre mig blok.Dette kan være et problem med tape positionering, eller hele ambulance?

kan være flere årsager, nogle følere eller alvorligt bekymret.

Allerede kontrolleret det let, når starten er noget galt, fordi den bevæger sig en smule, og i slutningen af august.Sådan kommer du til, hvad er det?

kan være flere sensorer og andre årsager.
Ring til tjenesten, vil nogen komme og gøre computeren diagnostik.
Fortabe dig i en masse tid og penge kan være.
Se kontakt side oce.com.pl

velkommen.med denne fejl, at jeg anbefaler at kontrollere
1.vejledninger eller ambulance er ikke en meget "tør", for hvis ja, hvad er modstanden i en ambulance og motoren giver ikke råd til at flytte, og dermed fejlen.
2.Encoder - hvis han stadig er i samme sted, kan der være beskadiget, men det er ikke altid tilfældet.

przerabiałem mere end én gang dette spørgsmål med 5120, så i begyndelsen af dette kan være den vigtigste årsag.pzdr.

Ingen rengøring og smøring hjælper ikke :-( Det er muligvis den eneste tjeneste, hvis det værd?

Så det ikke hjælper, at jeg sat på encoder, hvis det er beskadiget ved at gøre det.Du kan se, om det ikke er et sted beskadiget, ridset.men det sker meget sjældent, at elektronik er et must.et hegn er en "glat"?pzdr.

Jeg spekulerer på, hvordan de poradziles dette problem, jeg havde det samme budskab, men allerede på tryk.det viste sig, at en af papirruller til bekæmpelse dociskajacych har udvisket, og holde papiret.Nu søger at rulle.Waldek.

hej!Jeg er også en kortplotter, og jeg plotter.sewis ringede og sagde, at båndet er uszkodzna transmission.eller andet sted du kan få denne tape?som nogen kender det kan du kontakte os på email: maciejzaw (at) wp.pl
Måske nogen ønsker at sælge det fra din tape - helst med en ambulance.
pozdrawaam m

Jeg har dele til denne model
men i sidstnævnte tilfælde, har jeg alvorlig tvivl om, hvorvidt denne tape

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back