Og hvordan er den strøm leveret af et panel af denne pożeranej af elektronik?

• Thread starter Miroslaw Pajdak
  • Start date
Som svar på Som jeg skrev tidligere på året lykkedes det mig at komme og vedtage zbiornik.Pompa blanding ved afgang øverst til og fra vand fra hanen (ca. 8 mertow vej) returnerer kontraventil fra tee til kolde begrænset strømforsyningen trykregulator og ventil bezb 2,5 ved
I bunden monteret rebounds og omkring 15 l luft forbundet til det mindre pres sieci.Czujnik pres fra kompressoren er monteret med udnyttelse af den tid tror skrue og skru tryk for oprettelsen blanding pumpe for en kort tid, og faldt fra anlægget af koldt vand i tanken (det Tyko idé).
Hvad med om vinteren hidtil har arbejdet på systemet for vand, faldt vand og dækket fald de centrale sensor, og så hele tiden indtil foråret vedlagte
(Wiart).
Kun dette år, den rigtige stat besluttede at desinficere tanken med evnen til at designe dit begrænsede, og jeg tror, det har valgt at levere.Tidligere brugte jeg kun vand til vask og rengøring
Jeg lavede målinger 1KW: 21,7 ohm U Heater 219v
10 minutter efter blanding stabiliseres på 500 mV
27 minutter radiator 567 mV med omrøring
10 minutter efter blanding stabiliseres på 541 mV
1kw eller en stopne 4c 140l (eller godt jeg mener?), Der nu måle temp begyndelse og afslutning fastsætter magt kloakken.

.Herrer Przeliczcie rentabiliteten ...
Og hvad ville du sige om varme-pumper, som daterer sig tilbage til rentabilitet, "kun" 70%, og nogen bygger sådan en pumpe, og det betaler sig
Jeg anbefaler projektet, så jeg tænkte på varmepumper, denne pumpe er drevet, for selvfølgelig, nuværende (dvs. omkostningerne er temmelig store) kompressor pumpe, luftkonditioneringsanlæg eller opvarmning, fx med funktionen

og hvis for eksempel en kompressor til at drive pumpen direkte fra ventilatorrem eller en aksel, osv., som var en direkte erstatning af mekanisk energi til varme?Hvad ved du?

http://www.google.com/corporate/solarpanels/home
Her er statistikkerne fra 18-06 til paneler fotovoltaicznych følge den live.Idéen om varmepumper er så god som en masse varme ved lav temperatur i vinteren ville være mere i brug for så meget og så antallet er betydeligt mindre pumpe er en "transformator", men den energi skal være.

har jeg også tænkt over placeringen i 2 eksperimentelt plaszcyznach men det viste sig, at lige øst-vest, meget enklere mekanismer og minimalt tab af positionering på grillen, jeg brugte silniczka, der har været drevet af gevindstangen som en del af aktuatoren Motoriseret der er på 1,5 V og magt absolut 0, 5-0,7 I denne er fint til at skyde fra panelet, viskermotorer er meget kraftige maskiner og med 100 gange så stærk positionering tager tid for naturligvis lige så mange sekunder kan tage fra nogle få minyt. (for mig var det en halv snes sekunder på max rotere 180 st).
Som en termisk beskyttelse panel vil bruge en silicium transistor wpietego så at gøre "kortslutning" på den ene af panelet "fører", når temp 130st C i temp sådant eksempel er bd135 Driven og vender tilbage til de tidligere ejendomme efter reduktion på de vigtigste panelets svar ville være, at odchylilby August sidelæns mens afkøling, vendte derefter tilbage til den tidligere placering.Dette er vigtigt, fordi en høj temp kan ødelægge det panel, for eksempel i henfaldsvarme modtager vaeskecirkulationssystem.

Submariner skrev:

også jeg har tænkt over positionering i 2 eksperimentelt plaszcyznach men det viste sig, at lige øst-vest, meget enklere mekanismer og minimale tab

For nylig skrev jeg dette tidligere for at få alting er fastsat for vinteren i sommer og så er den overskydende varme.

Pompe blanding manifold zalanczam efter arbejde med få dages mellemrum, og når det er> 55c i et par minutter, at det kom til toppen af tanken og dollars til at kaste den kolde med installation af tanken til et tocifret antal sek.Proby dårlig aflaste kontrol, tryk i tanken stiger i drift at.Sprobuje sejre med 0,5 meter.
Jeg var tilfreds med den temp der blev indgået på 140l er gode, og manglen på løntrin dårligt valg på 60C coil zbiornika.W porzednim 100L jeg satte varmer del af Fokker cirkulationspumpe med en vaskemaskine, ligesom osiagi.Teraz omkring 10MB rør FI15 Cu.Pomiar 1kw og daglig øger ikke synes najlepiej.Myslalem køler-motor bil.
Så zmnejszajac flow kan vinde temp.Gdy lukker pumpen vaeskecirkulationssystem manifold temp stiger til 90c.Udføre forsøgene på nyttige tips, tænkte jeg en lille sø og flod.Tilføjet til 1 [timer] 8 [minutter]:Så jeg lavede den X-aksen drev vinduesvisker motor, orm gearkasse,
dobbelt tandhjul cykel med Selector slæk Krzyzak stål vaskemaskine,
under nær usawien WK stilling (kol_osx1). Det har været helt i en særskilt
ramme knyttet til kørestol.Os y visker motor og konverteret til at løfte store Fiat. Ruwnolegle byggede jeg to.Den anden var at være
fastsættelse af bygningen dræn til væggene i udgangspositionen, selv om den forudsagte I / O niezamontowatem for ham på grund af vægt
(kol_osy). struktur udluftninger (kol_odp). Sensoren har en central przyslonke simulerer skyer i vest fra invasionen af wkz i denne stilling er endnu ikke bygget 90 min.Do vindmåler brugt
detektor Motoriseret vaskemaskine timer.kol_odp.JPGBeskrivelse:n / a

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back