Oplader 18V Matrix

V

VSAD

Guest
Søger mønster matrix Volt oplader til 18V kapaciteten, fordi jeg ikke kender noget gå på batteriet.Morgendagens billede skubber tallerkenen, men husk tidsplanen præcist kan ramme nogen: D

Hej

Muligt, at kapaciteten på dit batteri er 1,2 Ah, og jeg tror, at noget er det.I dette tilfælde, kender allerede den kapacitet og spænding akumulatorku.Den nemmeste måde at gøre det nu nemt at reducere den nuværende (elektrisk ladning) fra
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=859813&highlight =

I henhold til ovenstående link, du har beskrevet, hvordan du vælger værdier.Som for el belastning det er sikrest at indlæse 0,1 C i dette tilfælde 120mA men du kan "lidt" øge hastigheden - Jeg har fabrikken opladeren til aku 1,2 Ah, og hvor lastning foregår i august aktuelle 400mA eller omkring 0,3 C.
Ser man på opladeren fra forskellige selskaber som aku strømbelastninger er lidt højere end 0,1 C.

Begrænsning strømninger i den givne sammenhæng er enkel og funktionel for den tid, der ikke er noget mere kompliceret afgiftssystem.Oh skal huske, at hvis du har 18V spænding aku forudsat om ordningen skal være tilstrækkeligt højere for at være omfattet usate transistor og berigtigelse diode (som ikke er på systemet, men kan jeg gøre for ham) - du kan finansiere systemet, fx 22-24V / 0,5 AVi skal også huske på, at denne type systemer har ingen kontrol over ladetilstand så aku nødt til at koble dig selv efter ca 10t til 0,1 C ved de nuværende større end 0,1 C i august forkorter indlæsningstiden (du kan, for at kontrollere sin temperatur ved læsning bigger chok end 0,1 C ).

Med venlig hilsen

Men jeg har den oplader, kun en resistor brændt ned og læse værdi

Hej

Denne ordning kan rozrysuj Coby kan se, hvordan det var systemet og bestemme værdien af modstanden.Afgiftssystemer er så svært at gætte skat.Jeg formoder, at der med dig ladestrøm begrænse transistor (muligt med at måle modstanden i kredsløbet driver transistor, at det er dit rezystorek - spændingsfald på det "sæt" af ladestrøm aku.)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back