Påvisning af signalet på en bestemt frekvens

Jeg gjorde noget lignende på transoptorze.hovedsagelig fra perioden mellem transistor ned skråninger.Blevet bekræftet af de enkleste og ganske godt.Optager og viser input frekvens.

Bruum skrev:

Hej!Citat:

Værdien af de counter kontrollere, om det er placeret i vinduet på tolerance ydes for at skabe en

Hej kære kolleger!Flere måneder gik.Efter at have læst her og der, men jeg tog det sprog, C. Nå, det udkast til ovennævnte gik.Som jeg skrev insisterede på, at han havde gjort microcontroller.Faldt på AT89C2051.Jeg vil nu afsløre tons i 1730 til 1770 - et par Hz.Det er heller ret godt på den larmende signal.Duużo forsøg overtog parametrene for udvælgelsen af de bedste følsomhed, mens modstanden mod mobilisere uønsket signal.Det gjorde jeg.Komparator spørgsmål et signal på den positive halvdel, 0 i det negative.På denne måde får jeg info om signal periode.Denne periode bruges til gating timer, nummerering et ur puls for hele perioden.Så skriv det til en plade og gentag x gange.X skiftet fra 7 til 20, i øjeblikket er 15Jeg gik op til emnet en statistisk-se først se om prøverne er inden for grænserne af tolerance.Ved at manipulere med tolerance, antallet af prøver og det krævede antal prøver, der henhører under beslaget, det ændre påvisningsfølsomhed og modstand mod indblanding.Som du kan se algoritmen er ganske grov.Måske nogen andre kan podpowiedziałby her for at ansøge, at sikre en bedre nøjagtighed påvisning af en specifik tone?Prøver kan være mere.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back