Pioneer DEH-4100DVD Hvad mener du?

R

RafałVR6

Guest
Cześć.Co tænke på stationens medierne? Da kvaliteten af den lyd, måske endda anbefale noget lignende pris? Med venlig hilsen

Et tilbud sprawdzales Alpine, ifølge mit spil meget bedre.

RafałVR6 skrev:

Men disse modeller er Alpe 2v RCA

Det er grunden til de fleste mennesker anbefaler forlader radioen med RCA-4-ro voltowym?

At jeg ikke kender, tilsyneladende overskriften tal i august.Jeg er i direkte modsætning til dette, hvad jeg hører, er ikke vigtigt, om der er 2V eller 4V.Alpine Pioner slår lydkvalitet, og det er nok for mig som et argument.

RafałVR6 skrev:

Det er grunden til de fleste mennesker anbefaler forlader radioen med RCA-4-ro voltowym?

Morel tempo 6 (lydisolerede døre) wzmaciaczem den dimensin μ-μ-Jr.Re 2-370 og subwoofer lyd SE10 D2 på Infinity REF ledninger 611a DietzLagt efter 4 [minutter]:Kolleger har en anden pytanie.Jak gør som kollega er Williams.RafałVR6 skrev:

RafałVR6 skrev:Kolleger har en anden pytanie.Jak gør som kollega er Williams.
RafałVR6 skrev:

Tak for den hjælp og wyjaśnienia.Postawiłem den Alpine IVA-W205R venlig RafałVR6

Og god motion? Som kvalitet og funkcionalnością?. Og hvis denne model har en aftagelig skærm eller anden anti-tyveri beskyttelse?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back