Plasma TV, LCD - interferere med pilot STB

B

Bagin

Guest
Velkommen!
Jeg arbejder for virksomheden som en merchandiser UPC.Sidste par gange jeg mødtes med problemet med interferens med piloten i vores tuner forårsaget af visse modeller af nye plasma-og LCD-TV.Nemlig den medfølgende TV-tuner UPC ikke meget lydhøre over for sen kommandoer - som ville blive afbrudt.Nogle gange hjælper det at trække sig tilbage fra TV-tuner, men ikke altid.Problemet opstår, med kun en tuner, harddisk.Brand-TV er forskellige.Det forekommer mig, at noget i tv interfererer med infrarød modtager i tuner - men hvad?Det problem forsvinder, så snart du deaktivere TV - Standby-tilstand.Please helst antydninger

Velkommen

vil gerne vide, hvad jeg har at badziew Remote dekoder / recorder UPC (sølv), interessante oplysninger fra denne fordrejning, med mig som regel nok til at fjerne batterierne i et stykke tid, men kontrollere, om ud for den samme tv (samsung LE40B650 hjælp).
Generelt er disse srebne dekodere / fjernbetjeninger dårligt arbejde - langsomt og hænge op
Jeg har en sort dekoder med HDMI fanget i 37LG5000 og han skifter mellem de kanaler, og har 2 gange hurtigere (men også lejlighedsvis flystyrtet, men denne regel er suspenderet dekoder hjælper med at fjerne kablet)
Du kan fremskynde noget i srebnym mediaboxie?

Desværre kan de ikke fremskyndes og mere til det punkt, at jeg læste en smule, og det viser sig, at problemet ikke kun forekommer mediaboxami men også fra forskellige mærker af satellit-tunere.Tilsyneladende plasma-og LCD-skærme udleder en stor mængde af lys, der interfererer med infrarød modtager.Hidtil har den eneste løsning er at dreje væk fra TV-tuner - jo længere jo bedre.

Bagin skrev:

... Tilsyneladende Plasma og LCD skærme udleder en stor mængde af lys, der interfererer med infrarød modtager ....

Hej,
Sluk den maksimale strømbesparende tilstand på dit TV, og begynder plottet - i hvert fald i mine to sager, Samsung har hjulpet.Måske nogen ved hvordan dette hænger sammen med arbejdet i STB?

Jeg har et sæt af lav opsparing (lav) er ikke max, men igen vil forsøge at hænge på et øjeblik fra.Tak for info

Det er bestemt TV temmelig stor mængde lys, de udsender.Bare slukke for tv'et og STB reagerer på hvert enkelt klik på fjernbetjeningen.Jeg spekulerer på, om der er noget materiale, der kan anvendes til STB modtageren Infrarød dermed reducere den følsomhed, men tilstrækkelig nok til at kunne odbieraś signalet fra fjernbetjeningen.

Du har beskrevet løsningen - ikke en meget æstetisk - men effektiv.Hvis sådan et filter til at skjule under dække af en dekoder ...service kunne jeg ikke ....: D - http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=7084621 # 7.084.621

Jeg tænkte over det før, men når jeg prøvede det gaffatape og viste sig at være for mørkt.Jeg vil forsøge posen, og jeg vil vide

Sony Bravia forstyrre mig til Pilotsignal tuner Philips DSR 3201/91.Nok i tv-menuen til at øge belysningen 3 til 5 og problemet forsvandt.

Ja, det er sandt.I kontarscie mig på over 70% pilot også begyndte at arbejde.Desværre kan du ikke se aftenen med sådan en lys skærm.Efter ściemnieniu TV set-top box fjernbetjening fra start til rave.Grundlagt filter er immun over for det.

Kollega ecroro ikke vide, hvilken type en idé at anvende nogle stikning tape eller folie på tv og ødelægger udseendet af fjernsynet, har du bedre ideer, kammerat?, Kan denne idé blive foreslået til producenterne? Sikkerhedsbrist sandsynligvis opstået efter et stykke tid på at arbejde for tv og formentlig i butikken Disse TV er arbejder, blandt andet udstyr, og der er ingen problem, som det fremgår af temaet forfatteren.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back