Please fix dette, ellers vil efterfølgende gå til papirkurven!

K

komornik12

Guest
Hej

Hvordan i emnet til salg primært i wychyłowe indikatorer 100UA.Alle glat.Pris 3zł/szt.

Der er ikke længere på amperemeter 100A, 4A, 4mA og 2 power indikatorer dBmW.

Pozdrawiam Maciej
---
Folk Gør barmhjertighed-ikke sende mig en indikator for, at de 2 ..I modsætning til optrædener, 8 pack med 2 pakninger et mål for, om man er en hel del arbejde og besvær.Ud over omkostningerne wywyłki 2 meter er 2 gange højere end prisen for skibsfarten.Således er du velkommen til at tage mindst 5 stykker 5 stykker af overførslen er razme 32 zł, en hel (16szt.) til at udsende en 60zł herunder rabatter

Pozdrawiam MaciejOg jeg inviterer dig til at ændre, i henhold til:http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=4474193 # 4.474.193: arrow: 002Flet, ikke skrive indlæg hurtigt!Må ikke slette poster moderacyjnych!Please fix dette, ellers vil efterfølgende gå til papirkurven![_P_]5.jpgBeskrivelse:n / a

Velkommen Herren.Jeg er interesseret ... Jeg ser netop har netop et sådant indeks ... det SKAL være amperowmierz ... anvendelsesområde er ikke så vigtig, fordi det vil blive omgået, og en vigtig dimension til ... ... jo mindre jo bedre ...bede om skitser med dimensioner amperemetre (de andre er ikke interesseret i mig) ... min e-mail EKOMONT (at) interia.eu

matmix1 skrev:

Er der andre indikatorer, der skulle købe?

Du må ikke udføre en moderator advarsel bør belønnes!
Emne lukket.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back