Pls recom'd en god DigitalImageProcessing bog for beginers

S

sanjay

Guest
Hej alle, Kan nogen foreslå nogle gode Digital Image Processing bøger for "beginers" Sanjay

Hej, Du kan normall søge over internettet for tutorials, men andre kloge du kan gå videre med Gonzalez eller Anil Jain bøger. B RM

Jeg har fundet en af mine venner at studere en bog ved navn Fourier Spectrun og Imaging af Kluwer Publications .. Jeg blev fortalt sin gode. Regards drdolittle:)

digital signalbehandling en praktisk tilgang anden udgave feachor Jervis .. redigeret 01 november, undskyld jeg troede du sagde signalbehandling i stedet for billedbehandling til billedbehandling Jeg vil sige det billedbehandling håndbog, CRC Press

Den bedste bog for en nybegynder er Digital Image Processing ved Gonzeles 2. udgave .. og du kan forbedre din viden, hvis du får en bog Digital Image behandling ved hjælp af MATLAB af samme forfatter .. Disse to bøger er tilstrækkelige til at starte med teori og en normal praktisk viden i MATLAB ..... Mens den anden bog af Anil K. Jain er mere om forskud bruger, fordi det indeholder masser af matematik og difiicult sprog .......... Pas på,

Hej nogen der har denne bøger Gonzales om billedet proc takket

hi, Gonzalez eller Anil Jain er god bog. u kan også læse rafique bog (i ting stavefejl er her) det er godt for start

hey fyr jeg ville anbefale en god bog-af Richard llyons det hedder: forståelse af DSP: Det er virkelig ikke matematisk og u virkelig få en god idé om filtre fra det så skift over til Oppenheim eller proakis. det virkelig hjalp mig også få dsp på Matlab ved proakis god samling til at studere fra så håber det hjalp ya: D

hej, hvis du skal bruge DSP algoritme for gennemførelsen jeg anbefale bogen 'introductioni til signalbehandling "af SJ Orfanidis det indeholder en masse kort C-lignende kode for nem implementering

Anil K. Jain 's bog er meget god i forbindelse med dybe matematiske begreber, og hvis man må bygge visse matematiske conepts og afledningen i bestemt emne så han kan henvise til de relevante afsnit .......... Gonzeles er godt for biggner og det dækker masser af emner ..................... Jeg vil anbefale Gonzeles for studerende og Anil K. Jain for Professionals-venlig hilsen

Hej, følgende bog er en god bog til video designer. Handbook of Billede og Video Processing.pdf HANDBOOKOF Billede og Video BEHANDLING EDITOR AL BOVIK Institut for Elektroteknologi og computer engineering fra University of Texas i Austin Austin, Texas Academic Press A Harcourt Science and Technology Company SAN DIEGO / SAN FRANCISCO / NEW YO = / BOSTON / LONDON / Sydney / TOKYO venlig hilsen [quote = Sanjay] Hej alle, Kan nogen foreslå nogle gode Digital Image Processing bøger for "beginers" Sanjay [/quote]

Hvis det er tilfældet, så er der masser af Digital Image and Video Processing Bøger som DIGITAL billedbehandling (Tredje Edition) af William K. Pratt Jeg sats denne bog og fremragende man også en mere praktisk bog er [ b] Image Processing i C ved Dwayne Phillips [/b] Men specialitet Gonzeles er dens skrivestil og dækningen af emner i Image Processing det er derfor, det er en fraskriver lærebog i de fleste universiteter. Men jeg vil opfordre DIGITAL billedbehandling (Tredje Edition) af William K. Pratt også. -Med venlig hilsen

Jeg havde læst Philips, men det er en lidt gammel tekst, og derfor Pratt bedste! Folk ønsker at gøre c kodning i løbet af Matlab-go til Philips

"En forenklet tilgang til billede behandling" af Randy Crane Det er en meget god og enkel bog [size = 2] [color = # 999999] Lagt efter 2 minutter: [/color] [/size] En anden grund er digitalt signal og billede behandling .. ved Tamal Bose En meget god bog

Kære thusme42 kan u venligst give gratis link til disse to bøger-hilsen

Jeg tror, at en anden bog var gået glip af .. Billedbehandling af Castleman. Denne bog var enkel og meget beskrivende på algoritmer. Jeg anbefaler Anil K Jain, da han er meget kort og dækker mere .. alt hvad du skal gøre er at tilbringe tid sammen med det at tænke hver linje han siger. Regards, KJN

Der er tre bøger allerede nævnt ovenfor, at jeg nævnt, og jeg vil anbefale. Gonzalez - Godt at begynde med. Simpelt og illustrative. Bestemt godt, når du ikke ved noget om emnet. Pratt - Excellent. Meget præcis om sagen. Ikke for let, ikke for hårdt. Forventer nogle ting fra dig. Dækker de fleste emner udtømmende. AK Jain - Loaded med matematik. Du er nødt til at læse dette, hvis du ønsker at være en mester i emnet. Bogen, som du skal læse, hvis du ønsker at forstå Forvandler og ønsker at implementere IP praktisk.

Jeg er enig med asymbian, plus en meget hands on bog, som hjælper en hel del med Matlab samt er [url = http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/0130085197/qid=1127311996/sr = 8-1/ref = sr_8_xs_ap_i1_xgl/026-6834517-6358036] "Digital Image Processing med Matlab" [/url] af Gonzalez

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back