Pls recom'd en god DigitalImageProcessing bog for beginers

Hvis nogen ønsker foredrag af Digital Image behandling så han kan sende mig besked og jeg vil uploade dem for dig-venlig hilsen

Ya, Digital Image Processing ved Gonzalez er godt for begyndere. Ganske let at forstå. Han har en anden version, DIP med Matlab. Det jeg synes er bedre, hvor du kan øve MATLAB-koden, mens du studerer. Stand til at se resultatet er altid nyttigt for dig at forstå bedre om processerne. DIP af Anil Jain er fyldt med matematiske udtryk, godt for forhånd studerende og forsker. Swahlah, mig igen ...:) Hvis du har foredrag for DIP, jeg ønsker at få en kopi. Tak. Regards, leekk8

Er der nogen der har bogen til Anil K Jain?! Hvis ja så venlig at uploade og informere mig, eller sende til mail På forhånd tak alle. Salam.

[Quote = brmadhukar] Hej, Du kan normall søge over internettet for tutorials, men andre kloge du kan gå videre med Gonzalez eller Anil Jain bøger. B RM [/quote] Hej BOG korrektioner af Digital Image Processing Matlab Gonzalez, Woods, og Eddins Prentice Hall

Har nogen gennemførte øvelser Gonzeles i MATLAB ... behage dont give mig MATLAB koder af DIP MATLAB bog af Gonzeles ... Jeg har brug for M-filer skrevet til de teknikker af Image Enhancement og Restauration-hilsen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back