pmichniewski

I min læser lidt længere, fordi jeg har nogle underlige fejl i fremføringen (sandsynligvis fordi jeg ikke har quartz:)), og jeg er nødt til enten at mindske overførslen hastighedskontrol, eller begå fejl ...
 
Og hvis du sender en kollega venter på et svar fra regulatoren? fordi hvis ikke det kan ikke gøre UC med databehandling og dermed disse fejl.
 
har et spørgsmål, om dette program af Christian Kranz er på en eller anden måde er afhængige af uret? vil fungere på 8MHz? wyswitlacz fordi, at jeg kan købe i en butik, hvor anlægsstedet maj krystaller i mit kvarter er ikke;)
 
Fra hvad jeg så i de kilder, det vil køre på alle ur, bare for at køre langsommere på den langsommere. Jeg personligt med henblik på at optimere koden i stedet for forventninger løkken jeg sætte et par kommandoer "NOP" og dermed spare nogle CPU-cyklusser:) Men ikke desto mindre, lidt hooked på den koefficient koden preskalera (MCU_CLOCK / SPI_CLOCK)
 
<table width="90%" cellspacing="1" cellpadding="3" border="0" align="center"><tr><td> <b>vonteq666 skrev:</b> </td></tr><tr><td class="quote"> For mig et billede (*. bmp) lyder lidt mere end et sekund, hvad er effekten af dette er Miss P:
</td></tr></table>

over en anden er stadig lidt ... langt fra jævn animation ...
om nogen har opnået nogle fps?
 
Jeg er interesseret i at tilslutte en skærm (størrelse 3cm x 3cm) Jeg mener at lave en simpel scanner til at feste, der viser bevægelige mønstre
og det kommer og det er at uploade gif-billeder for eksempel, 8, og at de viser potentiale til at styre knapper og RS'a:)
er det muligt?
Pozdrawiam
 
Forklare præcist hvad du mener, jeg ikke forstår. Hvad og hvordan du vil have skærmen til at forbinde og hvordan forholder det sig til arrangementer med en scanner? Ønsker du at passere lys gennem LCD?
 
<table width="90%" cellspacing="1" cellpadding="3" border="0" align="center"><tr><td> <b>pmichniewski skrev:</b> </td></tr><tr><td class="quote"> Ønsker du at passere lys gennem LCD? </td></tr></table>

ja

Dette er hvad jeg mener
Jeg ønsker at gøre en projektor, der viser animationer af hukommelse
Eller den kompa (bedste)
Jeg ønsker ikke at gøre roterende mønstre, fordi det er helt hårdt og gøre sådan animation er en kliché
Pozdrawiam
og kan have nogle af disse små 3x3 lcd krog i tv-out?
 
animation fra hukommelsen?

Min ATmega32 / 8MHz SPI hardware og viser en ramme på sekudne ...

og sandsynligvis ikke vil føre til mere atmega. Et display med 176/132 og ved 32 bit farver kræver 743 Kb / ramme.

Ønsker at gøre animationer bruge et minimum af 20 billeder / s kræver en strøm af 15 MB / s ....
 
behøver ikke at være så glat: D
1kl / s var nok: P
Pozdrawiam
 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top