Positiv-20 Problem. (Foto)

Hej, Til Sokrat: Positiv 20 kan købes på Conrad Electronic, hvis de findes på dit land. Sobakava: nogle dage siden kunne jeg gøre lignende mønster som dig. Jeg prøvede at reparere den første fotoresistbelagte lag på en kobber bord sprayig et andet lag på det, bare nogle sekunder efter den første prøve .... Regards, Probert

Hej, prøv at bruge fortynder til rengøring dit bord. Eller polere det først med metal polish, så rene med fortynder (industri klasse). Ved sprøjtning med modstå, så prøv at gøre det i et tæt rum, at der ikke er vinden blæser, og ikke så mange mængden af støv til at flyve rundt, så praksis, sprøjtning med tynd belægning.

Ryst spraydåsen ordentligt spray brættet, og tryk det lidt i liggende stilling på den ene side på en hård overflade som bordplade, indtil belægningen er endnu lå bord fladt og luft tørre i et mørkt støv friplads derefter i en ovn ved 70deg C i 15 minut og afsløre og etch. For en hurtig eksponering bruger jeg skarpt sollys i 50 sekunder med stor succes. Jeg bruger den øverste del af en gammel scanner (glas og låg til at holde den positive ned på brættet) [size = 2] [color = # 999999] Lagt efter 16 minutter: [/color] [/size] Til ætsning jeg bruge 1 del brintoverilte 5 dele pool syre og 5 dele vand ætsning tid under 30 secconds

Jeg bruger tør film fotoresistbelagte og give gode resultater. Dette er en negativ handler film

HI Jeg har også brugt POSITIV 20 SPRAY Jeg har også meget BAD oplevelse FOR SAMME Jeg prøvede FRA SIDSTE 7 mdr. at få ordentlig PROCEEDER MEN jeg gjorde ikke få it, så eventuelle PLEASE HJÆLP HVOR KAN FÅ READY MADE FOTO RESIST PCB.

Sobakava du spray det til tykt, jeg rengøre mit bord med matematik-opstemt spiritus eller du kan bruge alkohol spray tavlen så tynd som muligt, og læg dem i et støvfrit vandret stilling for at lufttørre derefter i en ovn ved 70 grader C i 15 minutter dåse Positiv 20, at jeg bruger i øjeblikket er omkring 3 år gammel, og jeg har succes hver gang med numre så lille som 0,245 mm sory for de fattige foto, men jeg tog det med mit webcam.
34_1276894495.jpg

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back