Power spektrum ur

WIC ikke behov for dette, eller blot gør elektronike variabel spænding 12V 50Hz (hovedbrandledninger)
ordinære transformer?

Tomekddd wrote:

Var denne poloaczone bredbånd er i serie eller parallel?

Tomekddd wrote:

WIC ikke behov for dette, eller blot gør elektronike variabel spænding 12V 50Hz (hovedbrandledninger) ordinære transformer?

c4r0 med 50kHz roligt sige nok?interessant for mig, hvorfor selv på 120kHz transistor efter ca 2 minutter at nå næsten 100 grader.kan du forklare det for mig?en elpære, at heller ikke noget at spekulere på, hvor længe de vil arbejde uden overophedning i august?Det er et stort problem, hvis den ikke følger de centrale!

For ikke alene var gadam jeg ikke har et begreb vedlagte fotografier, hvor de kan se elpære på 60kHz (ifølge mig alle dine lygter lysstyrke), men hvad nu, hvis efter 2 minutter, kan du ikke røre heatsink fordi det brænder !!!!!! !
aaaaaaaaaa1111.jpgBeskrivelse:0,00

Herrer, om transformer luft ....synes stadig et problem, viklinger passerer gennem den midterste akse af motoren og hun er, og vi litas store tab i hvirvelstrømsbremse strømninger ...

Hvordan læser man at du straks forestille transformatorek i centrum kubkowym, en halv kop det primære viklinger står og andre roterer med det sekundære.Oska passerer gennem środek.otworu, hvor fastsættelse skruen er normalt ..

jajeco wrote:

c4r0 med 50kHz roligt sige nok?
interessant for mig, hvorfor selv på 120kHz transistor efter ca 2 minutter at nå næsten 100 grader.
kan du forklare det for mig?
en elpære, at heller ikke noget at spekulere på, hvor længe de vil arbejde uden overophedning i august?
Det er et stort problem, hvis den ikke følger de centrale!

Men bortset fra den store masse af de roterende dele, de vejer deres viklinger,
som helhed vil drgała kolera, 20obr/sec at veje, der giver 1200obr/min, der er næsten lige så meget som synkron motor, du behøver at gøre så przyspawywać tabellen: (

c4r0 wrote:

Den omstændighed, at transistor varmer dig skyldes, at du har gjort forkert snarere end undtagelsen, at det ikke er muligt at gøre det.

zgierzman wrote:

....eurotips wrote:

Men bortset fra den store masse af de roterende dele ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back