Problem generatrorem puls

I

iscub

Guest
Hej, søger folk, der forstår og elektronroer for radiosendere, der arbejder på dem.
Beskrivelse af problemet:
Jeg har til opgave at finde en lampe-vælger. Hvilket vil være under spidsen af pulsgiver.Pulse form er ikke vigtigt (som det bedste, at det var en nål med den mindste overflade beregnet område baseret på tid x amplituden af cirka 1 kV og puls gentagelse på 10 os).Lamp behøver ikke at være stærk, fordi jeg er interesseret i det mindste magten overføres via owy puls.Opgaven for puls-interval vil punktere derefter ioniseret luft.

Vi vil gerne takke Dem på forhånd for at besvare min forespørgsel.
Med venlig hilsen J.

iscub skrev:

Hej, søger folk, der forstår og elektronroer for radiosendere, der arbejder på dem.

Beskrivelse af problemet:

Jeg har til opgave at finde en lampe-vælger. Hvilket vil være under spidsen af pulsgiver.
Pulse form er ikke vigtigt (som det bedste, at det var en nål med den mindste overflade beregnet område baseret på tid x amplituden af cirka 1 kV og puls gentagelse på 10 os).
Lamp behøver ikke at være stærk, fordi jeg er interesseret i det mindste magten overføres via owy puls.
Opgaven for puls-interval vil punktere derefter ioniseret luft.

Mange tak "tszczesn« for et vink.Som for tranzystorka transformatorka puls Jeg ved ikke, hvordan de vil gennemføre "rozjechanie" øge base, og hvordan det vil pulsen stige tid og falder skråninger af puls.Kontroller rør, du har givet, men jeg er ikke sikker på, om de har strøm nok til at springe skete i en lidt ioniseret gas medium.(Air decharge, når forekomsten af bue).

iscub skrev:

Mange tak "tszczesn« for et vink.
Som for tranzystorka transformatorka puls Jeg ved ikke, hvordan de vil gennemføre "rozjechanie" øge base, og hvordan det vil pulsen stige tid og falder skråninger af puls.
Kontroller rør, du har givet, men jeg er ikke sikker på, om de har strøm nok til at springe skete i en lidt ioniseret gas medium.
(Air decharge, når forekomsten af bue).

Hej,
Du har ret i, at varigheden af de fænomener dejonizacyjnych er store, men den bue decharge effekt (vedlagt switches) rekombination begivenheder, der understøttes for eksempel ved temperatur (termisk rekombination).Alle tilføje op til de kræfter, termisk unaszące partikler, osv. Alt dette bidrager til at styrke egenskaber stigningen połukowej.Re Zalon ikke tilstrækkeligt til genopretning af styrken opstår for første maksimale spænding pófali (5ms).Det var sådan et fænomen, jeg studerede.Jeg bryder mig så lidt forvrængning målinger (antallet af magten blev indført med sonden impulser).
Med hensyn til de lamper, som proponowałeś, kender du kan være den tilsvarende i Sovjetunionen, og lampen kan have sit katalog datasæt af lamper?Hvis ja, jeg var taknemmelig.
Min e-mail iscub (at) interia.pl
Endnu en gang tak for en konstruktiv udveksling af synspunkter.
Med venlig hilsen

iscub skrev:

Med hensyn til de lamper, som proponowałeś, kender du kan være den tilsvarende i Sovjetunionen, og lampen kan have sit katalog datasæt af lamper?
Hvis ja, jeg var taknemmelig.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back