problem med CB, min Piska Iu modtageren

L

Ludi87

Guest
Hej du se jeg har dette problem.
I lang tid, når jeg spiller cd i radioen meget højt højt.Dette nulstiller radio og CD inkluderet igen.Jeg har aldrig taget sig af dette, fordi når du giver slip højt nok.
Men jeg for nylig købt en CB-radio, og jeg har sådan et problem, når CB radioen er slukket, denne gang i august og er knyttet til, og nogle gange er det så, at de er slukket og ikke giver, må vi drage den cigarettænder stik (så jeg har radioen tilsluttet) og indsæt fra bunden.og derefter drej knappen ud for kontakten, og kører væk.
Så hvis noget lignende til radioen ROM.
CB-radio blev placeret på garantien, og i går kom tilbage til mig, skrev, at det fjernede kortslutning.
CD Radio er en pioner, og CB er en formand Johnny II, jeg tror, at noget er i elektronik i bilen, fordi radioen med bedre hylde.
Bilen er tico.
Hjælp, jeg ved ikke hvad jeg skal gøre med det.

Hej.
Det er meget sandsynligt, at de strømkabler Radio cd'er er for lille tværsnit.
Og som for CB, ville det tyder katarsis kontakter lighter stik, og hvis problemet fortsætter, skal drøftes yderligere.

Radyjko CB har den største samling (normalt omkring 2 A), når den nuværende bærende presset.

Modereret af C2H5OH:

Luftfartsselskabet kan ikke blive ramt.
Du kan trykke på PTT-knappen.

I dag snipped den væk fra kablet fra cigarettænder stikket og sæt den anden gav en mere robust, ryddet propper i cigarettænderen, og podpinałem kabler bagfra cigarettænder.og erstattet sikringerne i en bil, der er lysere.
Så hvis efter dagens tur er endelig sker der ingenting, men tavs som at rose dagen før solnedgang.
For Arek37
Om der mere præcist fuse det?Om, hvad er de andre sikringer med bilen.om det er i kablet fra radioen, eller at der er i en cigarettænder stik?

Hej.Efter den anden dag, stoppede radioen, men det var et nyt problem, nemlig, når det giver folk fortæller mig, at skinnebenet.Intet pillet lidt simpelthen begyndt bip.What to do?som jeg engang overgivet sig garanti dette problem.

men for et par dage efter overgivelsen af den garanti, var alt OK.Måle SWR igen skeen.
Der er stadig sådan en ting, som jeg ikke har aluminiumsfolie i bunden af antennen.Men da arbejde uden.

Hej.
Dag, en person, der har hjulpet mig med denne piszczeniem.Nemlig, fortalte mig at flytte antennen og flytte det lidt.Han sagde, at vægten af antennen på taget jeg taber.Jeg gjorde som sagt og radioudsendelser på mine brugere er ikke skrigende.Jeg savner antennen i aluminiumsfolie (undtagen aluminium?, Som det er gjort).Jeg så til salg også en magnetisk pad.
Hjælp, hvad skal jeg gøre med, at vægten ikke løber væk.
Dag eller i morgen vil jeg have SWR Mål og Check også antenne.
Pzdr

Tilslut knappen på skærmen på din bil antennekabel.Denne metode er ikke invasiv uden at bore i taget og montere antenne permanent.

Dag, om aftenen begyndte at klynke igen, når radioen giver modtageren piszczczenie høre, jeg flyttede antennen på taget og derefter squeals poprzesuwałem.Jeg begyndte at udvinde letvægts piszczący lyd fra interne højttaler CB-radio.
Hvad kunne være pomóżcie, fordi jeg har ikke flere kræfter til radioen.

Witam.Zarób igen fra kablet og stikket fra mikrofonen, vel-Weld masę.W det hjalp min radio, bruger langt kabel med stik og mikrofon ułamuje, og den er resultatet af hvinende i modtagere af respondenterne.

Fra plugin et par dage siden gjorde jeg igen.Og fra mikrofonen lydløs, hvad de skal gøre, fordi jeg kan garantere at tabe, men i dag kun rozkręciłem og se om alt ok
hjælp mig

Jeg har skrevet til den melodi anteny.Upewnij at du har et godt tunet antenne.

Hej, jeg gav radioen til at sikre, efter 2 uger, jeg fik, og den knirkende stoppet, og alle ulejligheden.:) I morgen justere antennen:)

Hej.I dag har jeg kontrolleret antenne stålwirer skeen.Der er noget galt.Jeg kan godt lide denne: stålwirer lægger skeen, jeg FWD transmission igen pærer, jeg CAL knop i slutningen af skalaen (SET), den Ref. vippekontakt på tv og hopper omkring 2,2.
Og det værste er, at stålwirer, på 2,2 til 1, 20 og 40 kanal ..What's going on?Før du tilslutter kop, når udsendelsen ikke blev hørt i modtageren piskó, efter måleske stålwirer startede bip, når luftet i offentligheden.Jeg så, at der ikke er nogen korte kredsløb, og ingen steder er.What to do?

Prøv en anden skeen og se, hvis ledningen fra scoop er omkring

og hvis jeg indstille CAL-knappen én gang, eller efter at have skiftet kanalen igen, har jeg sat den CAL'er?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back