problem med CB, min Piska Iu modtageren

Disse knirkelyde er en vin af din Johnny II, selv med tilfældige antenne (et stykke ledning i sprækken, antenne) bør ikke gøre lyde.Prøv det med en anden model til radioen.Jeg ved ikke, hvilken type tjeneste, at "... fjerner den kortslutning ...", men kender problemet med det dobbelte radio, du har behov for at forbedre den fabrik, og printkort designer til at trække betalingen, fordi du skriver:" Jeg begyndte at udtrække lyden fra en letvægts piszczący Intern højttaler med radio cb "
Brands

Bring massen af bilantenne, og problemet forsvinder piszczenia:)
Jeg vil tilføje, at det selvfølgelig er vigtigt, stålwirer fagfolk stræbe efter enhed, men under 1,5 er ikke længere knirkende du ikke skulle have.

Jeg var nu på det sted, hvor den kjole af antennen, fyr fortalte mig, at jeg har noget zc Eva, kondensatorer for udveksling eller noget oversvømmet.

Udskiftet Sunker CB 115 og antenne installatør afstemt til mig, og det fungerer upåklageligt.Dette er, dog var en fejl fra antennen

Igen i dag den samme, kurde ....Jeg knirke, når det giver modtageren.3 gange i radioen har overgivet sig, giver radioen til 4 tid garanti, og vil bede om en tilbagebetaling.

Ludi87 skrev:

Igen i dag den samme, kurde ....
Jeg knirke, når det giver modtageren.
3 gange i radioen har overgivet sig, giver radioen til 4 tid garanti, og vil bede om en tilbagebetaling.

Spróbowałbym indsætte en omtale i mikrofonen.for nylig haft en lignende sag blev beskadiget indsætte mikrofon.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back