problemer med motoren fyring Perkins 4-cylindret

Z

zorro20

Guest
Velkommen
Jeg har en John Deere mejetærsker, som er udstyret med 4-cylindret Perkins motor 4.236.
Motoren brande fra "kick", når det er koldt.Når selve maskinen popracuje f.eks 1 time for at varme wszytsko det er umuligt at sprænge føreren af den grund, som om at sprede den akumulatora.Rozrusznik kan ikke dreje akslen lyser svagt og bliver miejscu.Chwilkę vente cirka 20 minutter alt et lille hvil og przeżuci forret akslen med det problem, men det er muligt at urychomienie silnika.Zwrcia flere behøver ikke at installere, fordi det kan betale kjomabjn være 3 dage, ledsaget af klemami batteri stacyjką nacikam slukket og lyser uden at opkræve problemu.Napięcie på klemach er ca 13,3 V (generator)
Jeg erstattede starteren:
ærme - ikke hjulpet
Ombyttede stajanu-winding isolering hjalp ikke.
3 år batteri er meget godt trzma strømme har noget problem med det.
Znajmomy havde en lignende sag, og starteren nemlig under væksten på kortslutning rotor gjorde.
Jeg nævnte også den nye ingen hjælp
Nu har jeg oprettet generatoren i stedet for generator med generatoren 60A.Bo fæstning ruiner robote sige, i stedet for belastning på et tidspunkt rozładowowywuje batteri.
Vin er ikke den mekaniske side af motoren som en fæstning for 99,9% af drift uden et problem, ikke dampende olie tryk på 3,5 bar.
Måske nogen havde en lignende sag, og hvad gjorde han??Kan jeg gå et godt fingerpeg?

Ladespænding for små, bør være i nærheden af 13,8 V - 14,4 V
Hvad hvis pumpen er, at det var hendes skyld, at motoren normalt ville være svævende ville bare ikke stege.

En forret maskine er blevet testet, er de også nødt til at gøre
sig selv, er med udgangen ved en højere temperatur ikke kaste Bendix.Tilføjet efter 31. [sekunder]:Når du forsøger at trykke på en automatisk fyring.

Hvis vinen er langsomt bliver elektrisk.
Hvis der viser sig normalt slides et tegn på, at indsprøjtningspumpen.

Jeg startede høst sæson, da problemerne var så dalej.Sprawdzałem alle instruktioner er pokolei sprøjtning paliowej vandpumpe, remme lige fra motoren til młocarnię.Wszytsko er okay, og motoren stadig ikke brænde.
Måske er det et fingerpeg dvs.: som at fyre op for motoren og trak i håndtaget for at deaktivere startmotoren drejer akslen håndtaget normalnie.Gdy kun trække sig tilbage til den position i normal (ikke lukke motoren slukket), når rozrusznikowi mangler styrke til at dreje akslen og stopper.

Hvad angår brugen af indsprøjtningspumpen, hvis der er en roterende pumpe (som med alle, er perkinsie 3, jeg kan ikke lide dig) kan ikke brænde varm, men normalt skulle skyde.

Jeg er midlertidigt et problem med en pumpe løser głowiczkę hælde koldt vand på hældt 2 flasker vand traktor lit.

Men hvis du skriver, at der ikke spin er det nok ikke pumpen.

Umnie også en roterende pumpe.
Et "Elektrodowicz" har sendt mig en besked priv citater:
Jeg er ikke mekaniker og jeg kender ikke til denne type maskine, men mødtes med en situation, hvor han gav de samme symptomer på en beskadiget cam, og mere specifikt om den slidte knast akslen timing.Kun at det drejede sig om en lille benzinmotor i en personbil og en kold røget og varme giver ikke råd til at dreje starteren.
Ventiler ustawiałem konfidensinterval gav 0,30 mm (ja, jeg læste et sted på internettet, at dette vil være)Lagt efter 4 [minutter]:tænding for tidlig hmm
pumpen er indstillet på fabrikken slagtilfælde
medmindre andet er en eller anden måde giver for at finde tidlig tænding

Jeg kender ikke på pumpen lucasowskich men om de ikke har en tur på brændstof przestawiacza wtrysku.Gdy hvad han laver, og kommer til at lindre kompression og kopiere tilbage?

Styrmanden, som jeg har du slukker for Motoriseret tjekke det med det samme (rød) eller du kan manuelt (fx ved en løftestang, Loma) rotere krumtapakslen.Jeg formoder, at motoren kan være lidt overophedet, og temperaturen bliver lidt overdrevet stempler udvide og giver for meget modstand ved bygo brand starteren.pozdrawiam.

Kontroller at spændingen falder med inkluderet forret;
1.mellem den negative pol på batteriet, og den lette forret!
2.mellem den positive pol og klemme "plusowym 'starteren.
Det ville være nyttigt at sammenligne værdierne af kolde og varme.
Sats på den oxiderede stik-især efter "streg"

Det er sandsynligvis overtog kontrollen wtyrysku ellers tegner sig for gorączym tænding er for tidligt, det var under pumpen
tre cylinder så meget kun var at finde substitution
pumpe med en anden traktor, viste, at noget i pumpen, og nej, det viste sig, at speederen sidder fast på en varm motor.

Hej!
Join the tema for mig er dette den JD 1075 6cyl.turbo-lignende kold brande uden et problem, når det varmes op i august som kollega vender, men svagt, som om batteriet var svag 180Ah.dopiero Efter plugging i, så brande en anden har et godt spark og brænder uden problemer, eller bare trukket det lidt og griber

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back