Problemer med TBS / skjul antenner / antenne mærkeligt

J

JAP

Guest
Hej
Efter en lang pause radio (til brød i eksil), ønskede jeg at igen køre udstyr på 10m båndet.Desværre jeg i øjeblikket bor i en blok af Selskabet for socialt boligbyggeri.Reglerne læses:
Montering af antenner til radio, tv, sanitære på balkoner, tage, vinduer forbudt.Og nu er spørgsmålet - hvordan mener du?Som jeg kaldte "dejlige" dame med TBS hovedkvarter svarede mig, at antennen ikke har nogen chance - og det er nedfældet i reglerne.Jeg spekulerer på, hvorfor du bare ikke skrive, at installationen af antenner, nægtede - og de udveksler, hvor elementer.Er derfor skorstenen udluftning kan montere antennen?Er denne del af taget?Fortolkes dette som hvis du optager TBSu?

Jeg spørger mig selv, når beredskabsplan - og dette:

1:aBOOMERANG / DIPOL.På trods af at de skriver om balkonen er der næsten ingen altan monteret satellit antenner - og at dette ikke gribe ind på TBS - ved udgangen af den borgerlige lovbog, som lejeren skal have adgang til medierne.Og jeg planlægger at købe BOOMERANG CB båndbredde og reducere dråbe af det.Har nogen sammenlignede dipol BOOMERANG 27W?Det forekommer mig, at dipol bedre bør gå - fordi kontravægten i Boomerang er forkortet

2:aLong Wire Antenne - Jeg har holdt omkring 10m ledning ind i den næste blok, som hænger en twisted pair LAN.Er der en chance for, at ved at arbejde med QRP effekt (ca. 10W) skade på computer / router (fænomenet elektromagnetisk induktion).Tror du, de snoede reset spænding potentialer i enderne (dette er en opgave for de uønskede signaler).

3:eMagntic Loop Antenne - Jeg er bange for det på grund af indvirkning på de levende organismer samt hardware problemer RTV.

annonce.To er sådan en chance.Jeg havde problemer med denne gang, jeg fastsætte en "radyjko" og teste dem nulstille computeren nabo bag væggen og derefter sidde ham bundkort.

ad.2 przewieszki i lyset af opførelsen lov er ikke tilladt:)
Michal

2:a annonce.at være bange ....kramper, og så smukt camoufleret antenne kunne være.

Jeg bor på 1szym sal - over mig begynder tag - hældning på ca 45st.Desværre er det i henhold til denne tag har en flad.

På 10m wire poszalejesz ikke for meget.Formering af sjældne, ikke for stærk.
Jeg ville have foreslået en lodret dipol.Circa 2,75 op og ned så meget.I den øverste eksempel wędce wire, aluminiumsrør, etc. og ned indlæses bløde wire møtrik.
Efter tilpasning hurtigt og hurtigt sætter dekompilerer.
Hvis du ikke har balkon, ville jeg ikke ceregielił kun opført halvdelen af bølgelængden kilkumetrowym mast.
Michael

Der er ingen balkon, men den anden fyr har et vindue.Hvordan vil det være 5 meter antenne dingle det kunne være pissed off ....og TBS fyre værdsætter det.Stadig bekymrer mig, at boomerang ...tilsyneladende går hurtigt fjernet pisken ...

ps kramper, og alligevel ikke så længe siden (med forældre) Manden havde en have med antenner - nu kun lyttet til degeni DE1103: (

Så hvad det de ser.Er deres balkon eller din?
En prut i klopie kan, eller fordi reglerne forbød ventilationshullerne bærer et ekko?
I så fald behøver du lodret som jeg sagde ovenfor.
Hvordan har du en metal gelænder, ville jeg brugte det som en modvægt til en simpel antenne tunet LC kredsløb i bunden.

tak ...Jeg tænkte ikke som en modvægt til balkon ....Det drejer sig om 1,2 meter.LC mellem masse og balkon - som en baseline til at beregne L og C?01:01 baloon nyttigt?Tilføjet efter 3 [minutter]:kramper, stadig en vision ....Jeg er 3m antenne mast om DISCONĘ hjemmelavede ..hvis tilføjet i 2,5 m lodret aluminiumsrør?Formentlig en lille smule jeg sidde ned hele døgnet på VHF / UHF ....men bevæger sig 10m.

Måske den bedste resten af barnets smide morgen .....vil være lettere at komme op med noget.

Velkommen!Hvis dette er lejligheden ejendom, det hører til balkon restaurant (ikke en del af fælles ejendom), og du kan montere på den, hvad du vil.Betingelser og vilkår anvende fælles dele af ejendomme, hvilket betyder, dem, til gavn for alle beboere.Til dette bør også omfatte skorstenen.Hvis du er en lejer, er det ikke længere tilfældet.

* Art.684.KC.Forpagteren må påtage sig de lejede lokaler med elektrisk belysning, gas, telefon, radio og andre lignende anordninger, medmindre de er etableret i modsætning til bindende regler eller udgør en risiko for ejendommen.Hvis det nødvendige udstyr til at oprette en co-lejer, lejer kan kræve tilbagebetaling af samspillet deraf følgende omkostninger.

Administrator lokaler, må ikke holdes ansvarlig for nogen indblanding genereres af driften af sådant udstyr.

Både løsningen af andelsbolig og samfundet kan gøre retten for krænkelse af den forælder - men det bliver lidt OT.

Personligt wykorzystałbym til maksimalt gelænder på balkonen.Med venlig som medlem af bestyrelsen for ejerlejlighedskompleks: D

Jeg plejede at sætte 7-meter antenne 5 / 8 λ er en jeg ikke bede om tilladelse.Jeg bor på I-sal, radiator nåede toppen af IV etage gelænder.: P Kooperativet havde ikke noget at sige, naboerne (tror jeg) ikke forstyrres.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back