r200/r300 Epson og Canon ip4200/ip4300 osv.

W

wshk

Guest
Et spørgsmål lige så gammel som Verden, men ..
Hvilke af disse printere udskriver bedre billeder?»m Ikke interesseret i driftsomkostningerne (udskiftning, osv.) eller hastighed, fordi alt, hvad jeg kender.Kun billeder i printkvalitet.Efter et par år siden disse printere er at bruge nogen kan besvare dette spørgsmål?;)

Gå til Computerworld roztrząsają der non-stop Om Canon vs Epson - przewałkowałem allerede xx sider om dette emne - jeg købte używkę iP4200 han gik til 65, forsendelse, og jeg bankede på kvalitet zamiennikach!Jeg ved ikke, hvad vil det koste at originalerne, men du er ikke interesseret.Den udtalelse, dog er sådan, at ved 6kolorom Epson 4kolorom Canon vinder mod kvalitet.Hvis du ønsker at używkę og intet mere, men kvaliteten er ikke interesseret i dig (tørring, prisen på kroppen, kroppen forbrug, støj, holdbarhed, tolerance over for forskellige papir, osv., osv.) til at købe R300 og R285, hvis du er ny (ok.250zł med et sæt af slagtekrop) .For naturligvis altid mener vi billig printer ...

Halas Jeg var ikke interesseret i driftsudgifterne også usædvanlig, fordi det virker ved udgangen af zamiennikach;) og zarozwno iP4200 (og podobne0 maj og R300 afløsere med det samme polka pris.
Ved derimod, at frygten Canon udskriftsjob ankommer (min kæreste elsker at udskrive en masse helsides farve "billeder af arbejde-børnehave).En epson skal overleve noget i dette emne.Bamser eller hvad andre pingvin vil se det samme, og selv om ikke som det er irrelevant.Billeder at blive smuk: D

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back