Radeon 9550, skærmdriveren ikke installeres

Gelip skrev:

Den bedste måde selv er nok det letteste at tjekke kortet i en anden computer, helst på det album, som også støtter 8X tilstand f.eks kollega, og omvendt, se en anden video-kort og den bedste AGP 8X-kortet med dig på din tallerken.
At skulle forklare en masse.

I begyndelsen ville jeg have renset den gode gamle drivere, blandt andre.Driver Cleaner Program.Derefter installere den samme driver til din version af Catalyst 9,1 eller 9,3 uden Catalyst Kontrolpanel. Jeg tror det hjælper, fordi jeg har noget som dette, ikke engang gjorde på computere, der har dette problem, og hvordan du har hjulpet.Hvordan du vil dele støtte, kloning billede og installere programmet overclock ATI Tray Tools, og alt om det ...

Eller den anden mulighed .... eller beskadiget hukommelseskortet på den eller kastet ned bios

19darek89 skrev:

I begyndelsen ville jeg have renset den gode gamle drivere, blandt andre.
Driver Cleaner Program.
Derefter installere den samme driver til din version af Catalyst 9,1 eller 9,3 uden Catalyst Kontrolpanel. Jeg tror det hjælper, fordi jeg har noget som dette, ikke engang gjorde på computere, der har dette problem, og hvordan du har hjulpet.
Hvordan du vil dele støtte, kloning billede og installere programmet overclock ATI Tray Tools, og alt om det ...

Start din computer med fx Ubuntu LiveCD og se om det vil fungere så godt som grafik, det sandsynligvis en smule forkælet som en gæst, og du skrev at belønne penge er helt sikkert ved, hvad der har solgt ...

Jeg havde engang en lignende sygdom i mit Radeon 9550 at spille i den BIOS upload fra 9600 (den berømte overclocking Gigabyte Radeon).Desværre kan jeg ikke huske, hvordan det wybrnąłem.

Og som rapporteret af "sælger", "device ID", "delsystemet" og "revision" af dette kort?Og hvordan har de oplysninger, der er trykt på samme grafikkort?

janko_wodnik skrev:Og som rapporteret af "sælger", "device ID", "delsystemet" og "revision" af dette kort?
Og hvordan har de oplysninger, der er trykt på samme grafikkort?

Jeg mener en streng, der skal anføres i "Detaljer" i "Egenskaber" for "grafik kort" i "Enhedshåndtering".

For eksempel ser for mit grafikkort i en bærbar som denne:
PCI \ VEN_8086 & DEV_3582 & SUBSYS_05571014 & REV_02 \ 3 & 61AAA01 & 0 & 10

Hvilket betyder, at:
Forhandler (leverandør, fabrikant?) -> 8086 (Intel kunne det?)
Device ID (Device ID - hvad det så end betyder) -> 3.582
Subsystem (delsystem - hvad det så end betyder) -> 05.571.014
Revision (version) -> 02

Disse data er taget fra BIOS wgranego en enhed, og på grundlag af automatisk finde drivere.Hvis kortet wgrano anden BIOS, du er forkert.Derfor bør i denne stilling være et billede af dit grafikkort, så du præcist kan identificere den model.

Jeg skrev til gæsterne, og legede med BIOS osv. svarede:

"Card uden ændringer, hvis det ikke fungerer korrekt, skal du gøre mig den
Bare sende tilbage. "

Hej igen, jeg kontrolleres på et andet kort samle den samme problem ...

Jeg havde et meget lignende problem kun at, Radek 9.800Kun hjulpet Omega 3.8.360 drivere drivere

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back