ragoip

R

ragoip

Guest
Hej, jeg pytanko - hvordan man kan lytte til den frekvens 159,650 MHz (personsøgere) ved hjælp af radio-eller tv?Er dette muligt?

Du kan hvis du anvender relevante konwerter.tylko hvad du ønsker der for at høre?

Hej.

ragoip skrev:
Citat:

Betyder dette?
Jeg er nødt til at lodde noget til FM-radioen?

Alt i alt vil være billigere og hurtigere, hvis du køber en scanner-frekvens med et passende antal.

Jeg vil sige det - ønsker at have mulighed for at modtage frekvens 159,650 - kan modtage et andet anvendelsesområde.Vil kun modtage signaler fra antenne 70 km væk.
"Alt i alt vil være billigere og hurtigere, hvis du køber en scanner-frekvens med et passende antal."
Jeg har ikke fri 300-400 zl :(...
By the way - disse scannere kan tildele?

nej, kan scannere ikke kan udsendes.
Jeg formåede at købe de realistiske muligheder og ikke kostet mig ikke mere end 150 zl, for selvfølgelig skal anvendes.

"Nej, det kan scannere ikke passe."
Krampe: (.
"Jeg formåede at købe de realistiske muligheder og ikke koste mig mere end 150zł, for naturligvis anvendes."
Jeg afhænge af 2x MHz (CB frekvens) i mindst 250 MHz.

zezuama skrev:

Alt i alt vil være billigere og hurtigere, hvis du køber en scanner-frekvens med et passende antal.

Hmm ...Kiedys så en scanner / radio med mulighed for omfattende ...Hvad skal jeg indtaste i google:)?

ragoip skrev:

Hmm ...
Kiedys så en scanner / radio med mulighed for omfattende ...
Hvad skal jeg indtaste i google:)?

"Indtast VX-1, VX-2, osv., osv."
: Shock: 800 PLN?!Eee ...Det er allerede en smule for meget ...

Okay - hvordan przestroic FM-modtager?(ønsker at nyde sig selv;))

Velkommen!
Jeg besluttede at deltage i diskussionen om at præcisere endnu en gang de grundlæggende ting.
VHF-FM-radio udsendelser med den frekvens modulation på 75 kHz afvigelse, dvs båndbredde er lig med 150 kHz (75 kHz ned fra den nominelle frekvens og samme op).Radio kommunikation - herunder personsøgere - virker ikke på FM, men NBFM, nemlig smalbånd frekvensskiftmodulation eller fase.Afvigelse af disse enheder er omkring 5 kHz med et interval på międzykanałowym 25 kHz og omkring 2,2 kHz ved 12,5 kHz fra hinanden międzykanałowym.Således er det umuligt at lave en radio indstillet til korrekt modtage smalbånd graduering.For stor en frekvenskarakteristik på sporet mellemliggende frekvens og heterodyne stabil nok til, at operationen er vellykket.Det er meget lettere at vedtage overskuddet radiofrekvenser for eksempel efter en ambulance, eller andre tjenester, der opererer i 150 MHz-båndet, og sådant udstyr er ofte effektive (f.eks FM3001, eller såkaldte "neger" er til tider til rådighed i et par guld på de forskellige børser og udsalg. Paging generelt vilkår ikke længere er "i fare for at uddø." Efter hvad jeg ved, er denne transmission er krypteret til en personsøger, og nøglen er antallet af registrerede erhvervsdrivende.
Med venlig hilsen

Som supplement til en rimelig redegørelse Kol ordfører - de næsten identiske blev rejst:
F.eks topic832621.html
topic569660.html
Indtil 3.001 eller 3.003 radio for at modtage 159.650MHz (i dette tilfælde, kan radioen være i den version af ca 150MHz og 170MHz og omkring) 37.2375MHz eventuelt 42.5875MHz kvarts (kvarts bilægge første!) Eller (lidt senere og yderligere ) lave kopier af VFO (Bemærk: i 3001, plus nogen vægt!).

ordfører skrev:

Fra hvad jeg ved, er denne transmission er krypteret til en personsøger, og nøglen er antallet af registrerede erhvervsdrivende.

Besked har altid været dedikeret til en bestemt personsøgernummer (adresse), men der var forsøg kryptering, hvor nøglen var serienummer personsøger.Jeg ved ikke, om det kom på permanent basis, men jeg kender det selskab, der er testet for, og pralede med, at de gør
Med venlig hilsen

ragoip skrev:

Jeg vil sige det - ønsker at have mulighed for at modtage frekvens 159,650 - kan modtage et andet anvendelsesområde.

Vil kun modtage signaler fra antenne 70 km
væk

Jeg var forkert:).
Den nærmeste senderen er ca 35-40 km fra mig og det pager selv uden ekstra antenne opfanger signalet.

Så hvad skal jeg bruge?
Det er ikke modtage mere end 50 zł.
Give disse penge til en scanner / radio til at købe?Kan bruges, men fungerer.
Hjælp?

Med dit budget er du bygge en separat modtager eller som han skrev kondensator behandling pagera.A dette skal du have mindst grundlæggende viden om radio-systemer.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back